Doma jsem se s Nicol připravila do klubu. Namalovala se, nakulmovala vlasy a oblékla se.
Šly jsme jen my dvě a to do klubu, kde jsem naposledy byla s Davem.
Tam jsme dorazily v 8 a hned si objednaly Sex on the beach.
Nicol si sedla ke stolu, ale já jsem se chtěla pořádně odreagovat. Proto jsem do sebe hodila rychle drink a objednala si hned další. Mezitím jsem tancovala na parketu.Když už jsem v sobě měla alespoň 5 drinků, šla tancovat i Nicol. Alkohol mi plul v krvi, jako loď na moři, a proto jsem taky dělala pěkný voloviny. Zkrátka jsem se hodně odvázala a nebrala si žádný servítky.
Pak se za mě někdo postavil a dal mi ruce na boky, ale hodně, hodně nízko. Mě to, však vůbec nevadilo. Naopak jsem ty ruce chytla a pohybovala se do rytmu. Až když jsem se otočila, jsem zjistila, že je to Dave. Opilí Dave. You, you, you baby. Oba dva jsme byli opilí.
A takhle jsme spolu strávili celou noc v klubu. Tancovali jsme, hodně jsme u toho pili. Dokonce i na Nicol jsem zapomněla. Teda až do doby, kdy nás vyrušila když jsme se při tanci líbali. Skoro jsem ji nevnímala. Ale vím, že říkala, že jde domů a jestli jdu taky. Řekla jsem, že ne.Jenže jsme nezůstali jen v klubu. Dozvěděla jsem se, že Dave bydlí sám a proto jsme se přesunuli k němu, kde jsme se spolu vyspali. Zajímalo by mě, proč zrovna tuto část si pamatuji nejvíce.
V té chvíli mi bylo jedno co dělám. Prostě jsme se líbali po cestě k němu domů, potom cestou do ložnice, v posteli při tom, jak jsme ze sebe strhávali oblečení, jak si nasadil kondom .. furt. Pořádně mě probudilo až to, když do mě vjel celou svoji chloubou. Mé tělo polilo najednou horko. Měla jsem potřebu, popadnou dech. Ale když jsem začala zase spolupracovat ústy, bylo to hned snazší. Pohyboval se ve mě rychle a já jsem se po chvíli připojila. Rukama jsem mu jezdila po těle, svalnatých rukách, prostě všude, kde se dalo. Přirážela jsem podle našich potřeb. Nebyla jsem jediná, kdo komu jezdil rukama po těle.
Sahal mi na prsa a masíroval je, hladil mě po nohách a to za stálého líbání.,, Aah !!! " vykřikla jsem.
Ležela jsem zády k Davemu, když v tom, mě najednou zezadu obejmul. A protože mi to vůbec nevadilo, spokojeně jsem tak usnula.
Ráno
,, Doprdele .. mě je blbě .. a ta hlav .. počkat, kde to jsem? A .. kdo mě to sakra drží? Moment, jsem nahá, což znamená, že jsem se s někým vyspala. Jó, to si pamatuju. A moc dobře ... Ale zajímalo by mě, s kým. " jo, zase jsem mluvila sama se sebou. Ale tentokrát jen v mysli. Ne nahlas. Pomalu jsem se otočila, a když jsem viděla, kdo mě drží ..
Jak to popsat. Nejdřív jsem zpanikařila. Hodně, ale fakt hodně rychle mi tlouklo srdce. Ale taky po tom, co jsem viděla to jeho tělo .. oo bóže. Tohle je sen, každý holky.Svým vrcením jsem ho probudila.
,, Ehm ... dobré ráno. "
Dave se na mě překvapeně podíval, ale pak, jako by si na to vše vzpomněl. Nevypadal vystrašeně.
,, Dobré. Ty .. pamatuješ si na včerejšek / dnešek?
,, No. Právě jsem si vzpomněla. "Chvíli mezi námi bylo ticho. Pak ho Dave, ale přerušil.
,, Lituješ toho?"
Lituju toho? Asi úplně ne, ale Jaye miluju pořád.,, To úplně ne. Zase na druhou stranu to je ... nehodí se to. A neměl by se to nikdo dozvědět. Prosím. "
,, Slyšel jsem, že už s Jayem nejsi, že se John zabil, aby ti dokázal že tě doopravdy miloval. A teď jsem se tebou vyspal ještě já. Ale taky toho nelituju, a už vůbec se to nesmí nikdo dozvědět. Akorát ti chci říct, že .. to bylo vážně dobrý. " zasmál se.,, Fakt? "
,, Jo. A kdyby se to mělo opakovat, nebudu proti. Nebo .. myslím to tak, že bych si to klidně někdy zopakoval. "
,, Ehm .. bylo to dobrý, to máš pravdu. A taky bych nebyla proti, ale bojím se, že nám to náš dosavadní vztah pokazí. ",, Neboj. Nepokazí. Budeme to brát nezávazně, hm? " řekl a objal mě.
,, Dobře, ale nebude to pravidelné. Jen občas. A .. zítra odlítám na týden do Ameriky takže se neuvidíme. ",, Do Ameriky? Na týden? Tak si to tam užij. " mile se na mě usmál.
,, Ale je .. 8 ráno. Takže času na balení bude dost. Co takhle - "
,, ... ten čas využít?" skočil mi do toho.
,, Jo. " zasmála jsem se a začala ho líbat.Jeho ruce, mi prohrabávaly pramínky vlasů. Pomalu mě položil pod sebe, nasadil si kondom a vnikl do mě. Pomalu přirážel, bylo to tak ... trápil mě. Já chtěla víc, potřebovala jsem víc.
Když jsem ho přetočila pod sebe, byl překvapený, ale nic neříkal. Přidávala jsem víc a víc.
,, Tak dobře. Abych byl upřímný. Tohle na dnešní noc nemá. " vydechl.
,, To ... máš pravdu. " řekla jsem popadajíc dech.,, No nic. Musím jít. Tak si pak dáme vědět. Měj se. "
,, Beru na vědomí. Bylo to fajn a chci, aby jsi věděla, že tě mám rád. "
,, Vždyť já tebe taky ty pošuku. " objala jsem ho a odešla.Když jsem přišla domů, padla na mě spousta otázek, na který bylo zbytečný odpovídat. Proto jsem je odbyla tím, že si musím jít zabalit do Ameriky. Tohle je naštěstí umlčelo.
Když jsem si dobalila, byla jsem hotová tak, že jsem padla do postele, nastavila si budík a usnula.
ČTEŠ
Na pokraji rozkoše
RomanceJmenuji se Ami a je mi 16 let. Kolem mě se motá spoustu kluků a chlapů a já nevím co si o nich myslet. Co se stane později, a jak se to vyvine?