Ráno jsem se probudila dÃky budÃku. Vstala jsem a Å¡la si udÄ›lat snÃdani. Dnes jsem mÄ›la zrovna chuÅ¥ na ovesnou kaÅ¡i.
Potom jsem si Å¡la vyÄistit zuby a upravit se.
Zvolila jsem jednoduchý make-up.A dnes jsem se oblékla takto:
Tak. TeÄ jsem pÅ™ipravená jet do Å¡koly.
Å la jsem na tramvaj, která mÄ› doveze k vlakovému nádražÃ. Tam jsem si koupila lÃstek do HoleÅ¡ovic, nasedla a jela.
Cestou jsem poslouchala pÃsniÄky a taky se uÄila.
Cesta uběhla poměrně rychle.
Když jsem byla v HoleÅ¡ovicÃch, jela jsem autobusem k intru. Dala jsem si tam vÄ›ci, vzala si kabelku, a vyrazila do Å¡koly.
Po 5 min. chůze jsem spatÅ™ila nÄ›koho, koho bych tu ani ve snu neÄekala. Byl to Jay. JeÅ¡tÄ› si mÄ› nevÅ¡iml takže jsem se schovala do nejbližšÃho obchodu. Sakra co tu dÄ›lá!Â
V obchodÄ› jsem se rozhlÞela, aby si mysleli, že si chci nÄ›co koupit, a ne, že se pÅ™ed nÄ›kým schovávám.
Po chvÃli jsem to ale vzdala a vyÅ¡la z obchodu ven. Jay tam furt stál, ale tentokrát si mÄ› už vÅ¡iml. Å el ke mnÄ› a mÄ› se zaÄal zkracovat dech. Najednou mi bylo v tÄ›ch Å¡atech straÅ¡né horko.Â
,,Ahoj Ami." usmál se na mÄ›.Â
,,Čau Jayi. Co tu děláš?"
,,NebudeÅ¡ tomu věřit, ale stýskalo se mi." Å™ekl mi a pÅ™itáhl si mÄ› k sobÄ› blÞ.
,,Nech mě být Jayi."
,,SlyÅ¡el jsem, že už vÃÅ¡ jak to je doopravdy. BratÅ™ÃÄek se ti pochlubil. Řekl mi to."
,,Jo. No a co?"
,,No a ty jistě Johna miluješ a nechceš aby se mu něco stalo, že?" usmál se na mě škodolibě.
,,Jo. Ale proÄ mi to Å™Ãkáš?"
,,To jen proto, aby jsi se rozhodla správnÄ›." podal mi jeho mobil, na kterém byla fotka Johna. SpÃcÃho Johna u nÄ›ho v pokoji. Ale nebyl tam sám. Byl tak u nÄ›ho muž a v ruce mÄ›l nůž.
,,Hele dám ti na vybranou. Mám tady v HoleÅ¡ovicÃch byt. BuÄ budeÅ¡ bydlet u mÄ› a budeÅ¡ dÄ›lat to co Å™eknu. Nebo ... Už Johna uvidÃÅ¡ maximálnÄ› na fotce."
V té chvÃli se mi zastavilo srdce. On mi vyhrožuje Johnovou smrtÃ! Smrtà svého bratra!! Bože... pro Johna udÄ›lám vÅ¡e.
,,Beru. Budu u tebe bydlet." Å™ekla jsem stěžÃ.Â
,,Super. Tak si sedni do auta a pojedeme ti pro vÄ›ci na intr. Odvezeme je ke mÄ› domů. V kolik ti zaÄÃná Å¡kola?"
,,PoÄkej. PodÃvám se na mobil."Â
Najela jsem na Bakaláře a podÃvala se od kdy mám Å¡kolu dnes. Každý den to mÄ›nÃ.
Super. Dnešek nám odpadá. Tak to jsem to vyhrála.
,,Dnes .. dnes mi škola odpadá." řekla jsem.
,,Tak to je skvÄ›lé! Tak pojÄ. Jedeme ti pro vÄ›ci a pak hned ke mÄ›. UvidÃÅ¡. Bude se ti u mÄ› lÃbit, a nejen ten byt. " mrkl na mě a chytl mÄ› za stehno.Â
ČTEŠ
Na pokraji rozkoše
RomanceJmenuji se Ami a je mi 16 let. Kolem mě se motá spoustu kluků a chlapů a já nevím co si o nich myslet. Co se stane později, a jak se to vyvine?