Ráno
Pohled AmiRáno jsem se probudila a John už nebyl v posteli. Proto jsem se oblékla a podívala se kolik je hodin.
07:42. To je dobrý čas. Aspoň se stihnu zabalit a upravit na cestu domů.
Šla jsem se opatrně podívat do jídelny kde už seděl John.
,,Ahoj." pozdravila jsem ho. Cukl sebou a hned se na mě podíval. Usmál se, ale já jsem poznala že něco není v pořádku. No ještě aby bylo když mě včera 'znásilňoval' Jay.
,,Ahoj " oplatil mi pozdrav.
,,Pojď , sedni si. Na stole máš nachystanou snídani. "
Sedla jsem si ke stolu a spustila.
,,Co se děje?"
,,Co tím myslíš?"
,,Poznám to na tobě. Něco není v pořádku. Takže .. co tě trápí?"
,, Ty se po včerejšku ještě ptáš?"
,, Jo ty myslíš ten včerejšek... "
,,Ano myslím... A taky si myslím, že se budeme buď to scházet u nás když tu nikdo nebude, a nebo se budeme scházet jinde. Nestrpím to, že by se to mělo opakovat. Miluju tě , rozumíš? " zvedl se ze židle a já taky. Přišel ke mě a chytl mě za bradu.
,,Miluju tě." zašeptal a políbil mě.
,,I já tě miluju." zamumlala jsem mu mezi polibky. Líbali jsme se do té doby, než nás někdo vyrušil. Kdo jinej než Jay.
,,Ehm ehm. " upozornil na sebe.
,,Co chceš!" zavrčel John.
,,Omluvit se, a něco vám oznámit."
,, Myslíš si, že nám jen tak něco oznámíš a všechno bude v pohodě?"
,,Ne. Fajn, přejdu k věci. Pokud budete chtít být tady, dejte vědět předem. Já se uklidím. A my dva Ami, se nemusíme potkat už vůbec. "
,,Jo to bude skvělé. Ale lepší by bylo kdyby jsi chcípl. " prskl John.
,, Chápu tě. To co jsem udělal je neodpustitelné a nechápu co to do mě vjelo .. a nevím co mám udělat abych to napravil. Vím že mě budete nenávidět pořád ale napravit to chci."
,,Stačí, když na mě nebudeš mluvit. Dívat se na mě a nebudeme se potkávat. " odpověděla jsem mu.
,,Fajn. Takže teď odcházím a vrátím se až večer. Čau."
,,Nazdar"
,,Sbohem"
Po celou dobu rozhovoru jsme byli s Johnem v objetí tak, aby jsme ani jeden neviděli na Jaye. Po té co zavřel dveře a my slyšeli jak nastartovalo auto jsme se od sebe odtáhli.
,, Nesnáším ho za to co ti udělal."
,, A já se zase stydím a nechci aby jste byli kvůli mě rozhádaní."
,,Jenže ty za to nemůžeš. "
,,Já nevím..." řekla jsem a on mě políbil. Začala jsem spolupracovat. Pootevřela jsem ústa a umožnila mu tak cestu aby do nich vložil jazyk a společně jsme s nimy zápasili.O hodinu později
,,Půjdu se vysprchovat ano?"
,,Jasně. Já pak půjdu taky. " mrknul na mě a hodil mi osušku.
,,Díky."Šla jsem do sprchy a začala se umývat.
Něco jsem ale za sebou cítila. Jako kdyby u mě někdo stál. A taky že jo!
Byl to John a koukal na mě přičemž si skousl spodní ret. To mě vzrušilo.
John se přiblížil a začal mě líbat.Umyla jsem ho, a on mi namasíroval záda.
Už jsem vycházela ze sprchy, ale John mě chytl za ruku a nechtěl mě pustit. Vysmekla jsem se mu, vzala na sebe osušku, a utíkala jsem k němu do pokoje. Na chodbě mě ale dohnal. Já jsem mu stihla ještě utéct do pokoje. Bohužel byl rychlejší a tak mě povalil na postel. Osuška mu spadla na zem ale to mu vůbec nevadilo. Spíš naopak. John mi chytl ruce a položil mi je dozadu jak se říká "na válečky". Přitom mě líbal. Pak mi ruce pustil a sundal mi osušku . Ruce jsem mu dala na tváře a on mi chytl ňadra. Podíval se mi do očí a pak do mě něžně vnikl. Ale já chtěla víc. Myslím si, že po tom včerejšku na mě nechtěl tlačit. Proto jsem mu pomohla a přirážela pánví. John pořád zrychloval a mě se krátil dech, vzdychala jsem nahlas a užívala si sex s klukem, kterého miluju. Tělem mi proudilo teplo a napětí. Věděla jsem, že už budu. John to věděl taky. Proto přidal ještě víc. Bylo to neuvěřitelné. Nakonec jsme oba naráz vykřikli, a já se prohla v zádech.Chvíli jsme jen tak leželi a John si hrál si mými pramínky vlasů.
Po chvíli jsem mu řekla.,,Budu muset jet domů."
,,Už? Proč tak brzo? " řekl mi a udělal na mě psí oči.
,,Bude to tak lepší. Navíc .. budu našim muset říct, že s někým chodím .. " odmlčela jsem se a John toho využil.,,Ami .. to není dobrý .. "
,,Bude to dobré .. Snad to bude dobré."
ČTEŠ
Na pokraji rozkoše
RomanceJmenuji se Ami a je mi 16 let. Kolem mě se motá spoustu kluků a chlapů a já nevím co si o nich myslet. Co se stane později, a jak se to vyvine?