Část bez názvu 38

137 3 0
                                    

V minulém díle ...

Opět jsem se cítila volná, ale zároveň mě tížil obrovský kámen.
Takže jsem po cestě domů, začala Nateovi vyprávět, co se stalo.
____________________________________

,, Pane bože. Takže John .. John je mrtvý? Ty jsi se ještě do toho rozešla s Jayem a Thom se vrátil a bude tvůj třídní? "

,, Přesně tak, bráško. Docela masakr, ne? No, každopádně teď .. kolik je?? "

,, Je 11. Proč? "

,, Musim jít na třídní sraz. Je ve 12 u Joshe. "

,, Dobře. Hodím tě tam a ještě, než na to zapomenu, ti napíšu omluvenku za dnešek. Do školy. A musíme ti sjet k Jayovi pro věci."

,, Oo boože. Fajn. Takže nejdřív jedeme pro věci, hodíme je k tobě, kde mi ukážeš pokoj a já si je dám tam. Mezitím mi napíšeš omluvenku a pak mě odvezeš k Joshovi. Ano?"

,, Super. Tak vyrážíme. " usmál se na mě a vyjeli jsme jeho autem směrem k Jayovi.

Po, asi 10 minutách, jsme stáli před domem. Domem Jaye.

Vystoupili jsme, já jsem pomalu odemkla a vešla dovnitř. Klíče, jsem položila na háček a šla si sbalit do ložnice.

Nate si šel sednout do obýváku.

Přišla jsem do ložnice a začala si balit. Neměla jsem toho u Jaye moc, takže jsem měla rychle sbaleno.
Sešla jsem schody dolů, Nate se zvedl z pohovky, a spolu jsme odešli z toho domu.

Nevím kde byl Jay. Zajímalo mě to, nebudu zapírat, že ne. Vždyť ho miluju! Jednou se k němu vrátím, ale ne teď.

Přijeli jsme k Nateovi do bytu. Ukázal mi můj pokoj, který si na 100% zařídím podle svého.
Není zase tak špatné bydlet s bráchou. Bez rodičů.

,, Omluvenka napsaná, tak teď tě zavezu k Joshovi a pak mi napiš, vyzvednu tě a pojedeme na nákupy. Co ty na to? " usmál se na mě a měl jiskřičky v očích. Až jsem se tomu musela zasmát.

,, Beru!! Nákupy miluju! Tebe miluju! "
,, Já vím. Mě miluje každý! "
,, Heh." zasmáli jsme se spolu.

Ještě než jsme vyrazili, jsem Joshovi napsala sms.

,, Ahoj. Dnes jsem sice nebyla ve škole, ale to nic nemění na tom našem plánu. Ve 12 u tebe. "

Téměř okamžitě mi přišla odpověď.

,, Dobře. Už jsme měli strach, že se to dnes ruší. Budu tam i s celou naší partou. Za chvíli :) . "

Tak. Tohle bych měla, ještě si vezmu ty návrhy, a v autě si je pročtu, abych měla už nějakou představu.
Ale za tu cestu k Joshovi, jsem jako nejčastější návrh viděla Ameriku. Tak uvidíme.

,, Ahoj Ami. " pozdravili mě.
,, Ahoj lidi! Omlouvám se, že jsem nebyla dnes ve škole. Stala se taková nehoda .. "
,, To ona ho zabila!! Za to může ona!" zakřičel někdo za tím davem lidí.
Všichni se otočili na toho, kdo to řekl. Potom se rozestoupili a já konečně spatřila toho, kdo se odhodlal někoho obvinit.
Ten někdo jsem měla být já, a ten, kdo mě obvinil z vraždy, byla Kelly.

,, Ach, Kelly. Věř mi, že na tebe dnes opravdu nemám náladu. "
,, Tak ty, že nemáš náladu? Zabila jsi mého přítele !! "
,, Pozor na pusu! Já jsem nikoho nezabila, zabil se sám, to za prvé. A za druhé, to už nebyl tvůj přítel. Rozešel se s tebou a víš proč? Kvůli mě! "
,, Ale zabila jsi ho ty!! Mám důkazy ! "
,, Máš důkazy? Tak mi je předlož. A nebo víš co? Předlož je rovnou policii. Když už máš ty důkazy, tak by se měly prošetřit ne? "
,, Pff ! " to bylo vše co řekla, a odešla.

,, Ami. Kdo se zabil? Co se stalo? Ty .. s tím máš něco společného?"
,, Prosím vás. Je to pro mě hrozně těžký. Zabil se bratr mého přítele. Nechci to rozebírat. Stejně jste ho neznali. "
,, Dobře. Promiň nám to. "
,, V pohodě. Tak se na to vrhneme a objednáme tu pizzu ne? "
,, Jasně. Tak pojďte, objednáme pizzu, nachystáme pití a pak se na to vrhneme. "


,, Fajn. Takže pojedeme do té Ameriky na týden? "
,, Jo !! " zavolali všichni.
,, Fajn. No nic, tak pro dnešek to už zabalíme, já povalím domů. "
,, Dobře. A nechceš hodit? " zeptal se mě Josh.
,, No .. ne, zůstaň tu s ostatními. Já mám odvoz domluvený. Ale děkuju za ochotu. "
,, Dobře. Není zač. " mile se na mě usmál a já odešla volajíc Nateovi.

Do 5 min byl tu. Jak to jen dělá?

,, Ahojky. Tak jedem? "
,, Ahoj. No jasně. Obchody už na nás čekají s otevřenou náručí! " zasmál se a já spolu s ním.
,, Tak jedem ! "
,, Tak jedem ! "

Vyrazili jsme do centra Holešovic.
Nejdřív jsme navštívili drogérku, kde jsem si koupila nějaká tělová mléka, opalovací krémy, řasenku, rtěnku a taky novej parfém Enrique Iglesias. Voní božsky.

Potom jsme šli nakoupit potraviny. U Natea ( budu říkat doma ) nic není.
No a nakonec jsme se stavili koupit něco do mého pokojíku. Vymalované to tam bylo, takže nějaké povlečení, polštářky, kytky, komodu a menší křeslo.

Musím říct, že jsme platili teda hodně. Zprvu jsem nechtěla toho kupovat tolik, ale Nate to naházel do košíku všechno.

Když jsme přijeli domů, pomohla jsem to Nateovi vše vybalit. Za nedlouho přišla i Nicol z práce a já jsem si šla vybalit a zařídit můj nový pokoj.

Sice to byla fuška, ale ta dřina za to opravdu stála.



Abych upřímně řekla, tak ten pokoj se mi opravdu mrtě líbí a jsem velice spokojená

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Abych upřímně řekla, tak ten pokoj se mi opravdu mrtě líbí a jsem velice spokojená.

Zavolala jsem si do pokoje bráchu a Nicol, aby se šli podívat.

,, Bože Ami. To je hrozně krásný. "
,, Ségra .. ty seš prostě borka. "
,, Díky moc. Ale na tomhle jsi se podílel i ty, brácha. A moc děkuju, že tu můžu zůstat."
,, Není zač, ségra. Jsem rád, že tu jsi. No nic, já půjdu dodělat večeři. "
,, Já jsem taky ráda, že tu jsi s námi. Počkej, jdu ti pomoct. "
,, Nicol? Můžeš na chvíli? Potřebovala bych s tebou mluvit."

Nicol se podívala na bráchu, a ten zase na ni. Ale nic neřekl. Prostě odešel.

,, Jasně. Co potřebuješ? " 

,, Chtěla jsem se jen zeptat, jestli je to, to, co chceš. Myslím vztah s mým bráchou. "
,, Tušila jsem, že se na to zeptáš. Po pravdě jsem o tom taky hodě přemýšlela. Ale nedáno jsem přišla na to, že Nate je to, co chci. "

,, Díky bohu! Děkuju. A ještě něco. Jdu si objednávat make-upy a podobné věci, nechceš něco? "
,, Klidně. Můžeme se podívat. Už víš jaký make-up si vezmeš? "
,, Jasně. Urban Decay  All Nighter . Krásně kryje. "
,, Tak když to říkáš, tak ho vem 2x. " usmála se na mě.

Takhle jsme u toho strávili asi hodinu, než jsme měly vše. 
Ještě jsme se domluvily, že až bych šla od Jaye, tak by jsme šly nakupovat oblečení. Teda, pokud to stihnu. 
Nicol říkala, že ho převezli k nim do nemocnice, takže bych ji rovnou vyzvedla.
Doufám, že to dobře dopadne.

Na pokraji rozkošeKde žijí příběhy. Začni objevovat