Byl tam on ....
John ...
,,Johne ?!! Co tady doprdele děláš, a jak jsi se sem dostal ?!!!!!!" začala jsem hned křičet.
,,Ami, už jsem ti říkal, že tě miluju. Takže se o tebe budu snažit, co to půjde. " řekl poměrně klidným hlasem.
„Hele Johne .." řekla Am. „ ... já tě sice neznám, ale měl by jsi odtud vypadnout, protože kdyby Ami zavolala policajty, nevím jestli by tě nechali jen tak jít. A nech Ami už sakra být. Nestačí ti snad, že už jsi ji jednou ublížil a to tak, že jsi ji vrazil nejdřív kudlu do srdce, a potom do zad ?! Musíš jí furt ubližovat ? Nech ji být ! " vhrkla Amber.
John na ní nevěřícně koukala, a já byla taky ohromená. Ale okamžitě jsem se vzpamatovala, aby si toho náhodou John nevšiml.
„Když ji tak miluješ, jak tvrdíš .. " pokračovala. „ .. nech ji být. Dej ji pokoj. Netrap ji."
„Nemůžu. To nedokážu. Miluju ji, chápeš to?"
„Když ji tak miluješ, proč jsi ji teda podvedl ??" vybalila to na něj.
„Já .. nevím. Prostě jsem s Kelly chodil už dlouho a .. pak jsem o ni přestal mít řád. Začala se chovat nafoukaně, rozmazleně ... už jsem to pomalu nevydržel ... Mussel jsem ale chvíli počkat. Počkat na lepší situaci. Přetvařoval jsem se . .. Pak jsem potkal tebe Ami. A zase jsi mi zamotala hlavu. Byl jsem zase konečně šťastnej. Úplně jsem na ni zapomněl, když jsem tě zase potkal.
Když jsi pak měla odjíždět na intr, uvědomil jsem to. Chodím s ní. Podvedl jsem ji s tebou. Chtěl jsem to ukončit hned po škole. Měli jsme se sejít. Jenže v tom pondělí jsi nás přistihla. ... Okamžitě jsem to s ní ukončil a jel hned za tebou do nemocnice. Když jsem tě viděl padat z těch schodů a potom jak jsi se nehýbala a měla pod hlavou krev .." začaly mu z ničeho nic stékat slzy po tváři. „ ..myslel jsem si, že jsi mrtvá. Že jsem tě zabil. Později jsem se dozvěděl, že žiješ. Hned jsem si zjistil, v jaké nemocnici ležíš, sebral jsem se a jel tam. Pak se tam potkal s Jayem .. no a dál už sama víš. Ale co nevíš je to, že jsem každou noc myslel jen na tebe a .. jo bude to znít nemožně ale brečel jsem. Ublížil jsem ti na tvém zdraví. Ublížil jsem holce! A to si neopustím. Ale i tak tebe budu bojovat. Já se nevzdávám a to víš. Ami .. dáš mi prosím šanci? Šanci vše napravit?"
Obě jsem na něj koukaly skoro s otevřenou pusou.
„Johne .. prosím .. běž pryč."
Chvíli na mě koukal, ale potom se vážně sebral a odešel.
Posadila jsem se na postel a Amber šla zkontrolovat jestli vážně odjel. Když mi přišla říct, že ano, šla jsem dolů do obýváku. Am zamlknula a šla mi uvařit horkou čokoládu. Nasypala mi do ní marshmallow, podala mi ji a objala mě. Já jsem byla v té době už docela v klidu, ale pořád jsem přemýšlela nad tím, co by se stalo, kdyby tu Amber semnou nebyla.
Moje pocity byly smíšené. Cítila jsem v úzkost, měla jsem sevřený žalůdek, bylo mi do breku a zároveň ne. Moje tělo pokryla husí kůže a chlad se mi procházel po zádech. Horká čokoláda ve mně vyvolala teplo a husí kůže se začala stahovat. V té chvíli jsem se prostě rozhodla. Zapomenu na to, potřebuju se odreagovat.
,,Am? Pojď, jdeme do klubu."
,,Co? Ty chceš jít do klubu?"
,,Jo. Potřebuju se odreagovat a tady mi to nepůjde."
,,Dobře. Do kterého chceš jít?"
,,Do Caribic club. A asi zavolám Davemu aby jel s náma. Neva?"
,,Neva.",,Dave?"
,,Ami? Děje se něco?"
,,Ne jen .. chtěla jsem se tě zeptat.. "
,,Povídej."
,,Máš plán na dnešní večer?"
,,Ne ..? Proč se ptáš?"
,,Pojedeš semnou a s Amber do klubu Caribic?"
,,Takže se něco stalo. Hned jsem u tebe."
,,Díky."
,,Dave tu bude za chvíli. "
S Am jsme se šly připravovat do klubu. Takže jsem ji půjčila něco ze své sbírky "sexy hadříky".
Vzala jsem si černé šaty.A když jsme byly kompletně hotové, do 5ti min. přijel Dave.
,,Ahoj." pozdravili jsme se a já ho políbila na tvář.
S Davem mám skvělí vztah. Je sexy, přitažlivý a pohledný. Má velké svaly a to já na mužích úplně zbožňuju. Ale nikdy jsem s ním nic neměla. Asi proto, že jsme se oba dva báli.
Dave je hodný a udělal by pro každou cokoliv. Možná teď vypadá, že ho miluju, ale takhle to není. Jsme jen hodně dobří kamarádi, nic víc, nic míň.
ČTEŠ
Na pokraji rozkoše
RomanceJmenuji se Ami a je mi 16 let. Kolem mě se motá spoustu kluků a chlapů a já nevím co si o nich myslet. Co se stane později, a jak se to vyvine?