Je potřeba to nějak vyřešit

625 14 0
                                    

Jayův pohled

Odešel jsem z jídelny a byl jsem na chodbě kde byla koupelna. Šel jsem pomalým krokem. Najednou někdo otevřel dveře od koupelny. Rychle jsem se schoval za roh. Vychází dívka oblečená jako štětka. A je podobná Ami.
Sakra. Vždyť to je Ami!! A do prdele. Tohle se nikdo nesmí dozvědět.
Vzal jsem si klíče od auta, peněženku a vypadl jsem rychle z domu. V tom šoku jsem si ani neuvědomil že jsem praskl dveřmi. No super.

Amin pohled

Vyšla jsem z koupelny a zamířila jsem přímo do pokoje. John byl na posteli a jakmile jsem vešla, podíval se na mě a při tom pootevřel pusu.
,,Takhle bych tu pusu měla otvírat já." zasmála jsem se.
Pusu hned zavřel a já jsem šla blíž k němu.
Když jsem byla u postele, sedla jsem si na ni. Šla jsem k Johnovi stále blíž a blíž. Když jsem byla úplně u něho, sedla jsem si na něj obkročmo a začala ho líbat. V té chvíli někdo prásknul dveřmi.
,,Co to sakra bylo?!!" vyjekla jsem.
,,Klid, půjdu se podívat."
,,Fajn. Hlavně sem nikoho nepouštěj. "
,,To je samozřejmé. Ty jsi moje a to co máš i nemáš na sobě bych nikomu nikdy neukázal." mrknul na mě lišácky.

Bojím se aby to nebyl třeba Jay. Udělal by mi ze života peklo. Dave by mi moc nevadil. S ním by jsme to vyřešili. Je rozumný ale Jay? Ani náhodou.

Pohled Johna

Jen co jsem odešel z pokoje, všude jsem rozsvítil a šel se podívat co to bylo.
Nikdo nikde nebyl. Ale, pak jsem si všimnul bundy pověšené na věšáku .
A je vymalováno!! Ale počkat. Když tu není a nechal si tu jen bundu ... To znamená že musel vidět Ami! Sakra..
Zkusím na něj zavolat jestli tu je.
,, Jayi? "
Nic. Zkusím to trochu hlasitěji.
,,Jayii"
Zase nic. Jdu se podívat ven, třeba tam bude.

Pohled Jaye

Seru na to. Nikam nejedu. Budu chvíli prostě chodit okolo baráku.
To vydejchám a pak půjdu do svýho pokoje tak, aby mě nikdo neviděl, ani neslyšel.
Začaly se otevírat vchodové dveře. Že by už byli tak rychle hotoví? To těžko.
No jasně. John. Super.

Pohled Johna

Super. Jay byl před domem. Asi si s ním budu muset promluvit.
,,Čau Jayi. Co tu děláš?"
,,Nazdar. Co by. Přijel jsem domů. K nám domů. A tím k nám myslím tím jako k nám Cross!" vytočil se.
,,Sakra to už jsi přišel o rozum Johne?!"

,,Proč ji tak nesnášíš Jayi?! Proč nesnášíš její rodinu?! Můžeš mi to vysvětlit? Jeden jedinej důvod!"
,,Chceš to vědět. Fakt to chceš vědět Johne!!!?"
,,Jo to chci Jayi!!" křičeli jsme tam po sobě.
,,Tak já ti to řeknu!! Nenávidím ji. Nenávidím ji za to, že taková mrcha zamotala hlavu mému bratrovi."
,,To je všechno?! Ona mi nezamotala hlavu, prostě ji jen miluju. Pořád se divíš že nikoho nemám, že sedím pořád doma a nebo jsem jen s klukama, a teď když už někoho mám tak je to zase špatně?! Víš co, tvoje důvody jsou fakt na hovno. "

,,Fajn. Tak já ti řeknu pravdu.
Byl jsem v hospodě a seděl sám u stolu. Byl jsem už opilej. Ona tam přišla s Jessem, Chrisem a s Derekem. A my jsme byli domluvení že přijdou. Ale ne s Ami. No a ona se zrovna posadila vedle mě.

Říkám ti, nevěděl jsem co dělám. Kdybych byl střízliví, nikdy to neudělám.  No a všichni jsme si povídali. A já jsem .. já jsem ji pak sáhl na zadek. Nikdo si toho nevšiml. Ona se na mě otočila. A hned tu ruku ze  mě sundala. A já si až pak uvědomil co jsem udělal. Jsem kretén. "
,,Počkej , počkej. Takže ty jsi byl ožralej a sáhl jsi na zadek moji Ami?!" tyvole ... nevím co mu na to říct. A jak se chovat k Ami! Už vím proč nechce, aby o nás někdo věděl. Obzvlášť ne Jay.

Pohled Ami

John byl pryč nějak dlouho. To se mi nelíbí. Obleču se a skočím se podívat kde je. Vím že tu byl Jay, slyšela jsem Johna jak na něj volá. Potom otevřel nějaké dveře a zavřel je za sebou. Od té doby jsem nic neslyšela.

Pohled Johna

,,Víš co Jayi? Jdeme dovnitř. Já zavolám Ami ať se obleče a sedneme si všichni do jídelny. Nikdo další doufám nepřijede?"
,,Fajn. A ne, o nikom dalším nevím. Asi k tomu nachystám nějaký chlast. Nejlépe Tulamorku."
,,Jo, to nachystej."

Pohled Ami

Jsem oblečená. Teď to tady trochu uklidím a jdu se podívat, kde ten John je.
Právě se otevřely zase nějaké dveře . Slyším víc kroků. To nebude jen John.
Někdo zůstal stát na místě a ten druhý se blížil ke mě. Schovala jsem se za dveře že na něj vybafnu a skočím na něj.
Dveře se otevřely a John vešel do pokoje. Skočila jsem na něj ze zadu.
,,A mám tě!" zasmála jsem se a políbila ho do vlasů.
,,Kde jsi byl tak dlouho?" udělal jsem psí oči.
,,Víš Ami, máme problém. Jay se vrátil a trochu jsme se chytli. Čeká v jídelně. Čeká na nás."
V té chvíli se mi zastavilo srdce.

Tady je ta další část 😁😊

Na pokraji rozkošeKde žijí příběhy. Začni objevovat