Egy régi barát

5K 220 10
                                    



Úgy tíz perc telhetett el azóta, hogy Valentino csak írt és írt, de én egyszerűen már nem bírtam kivárni, hogy befejezze és elküldje végre a választ. Az a három hullámzó pont annyira idegesítő volt a képernyőn, hogy úgy döntöttem, ismét felteszek neki egy kérdést.

Én: Ezt meg honnan veszed?

De még mindig nem jött válasz. Szóval feltettem még egy kérdést. Meg még egyet, és még egyet.

Én: Amúgy hogyhogy fent vagy ilyenkor?
Én: Egyáltalán honnan tudsz te a szerződésről?
Én: Azt, hogy megszegtem meg mégis, hogy érted?
Én: Valentinoooooooooo
Én: ???
Én: Írj már gyorsabban baszki!

Küldtem a rövid üzeneteket egymás után, szinte csak másodpercnyi eltéréssel.

Gyakran mondják, hogy türelmetlen vagyok.

Valentino: HAGYNÁD VÉGRE HOGY LEÍRJAM ÉS MEGÉRTSD?????

De ahogy ezt olvastam, csak egyre kíváncsibb lettem a válaszra.

Valentino: Baszd meg...
Valentino: Most kezdhetem elölről miattad

Viszont arra nem számítottam, hogy ennyire hülye.

Én: Most ezt nem mondod komolyan?
Én: Mégis mit írsz te ennyit?

Valentino: A faszért nem hagyod hogy befejezzem az írást
Valentino: Kell neked ilyen kurva türelmetlennek lenned

Én: Írnál gyorsabban

Valentino: Baszd meg...ez egy rohadt hosszú sztori
Valentino: Én mégegyszer el nem kezdem ezt leírni
Valentino: Úgyh vagy ide jössz szépen és elmondom neked élőben
Valentino: Vagy majd a bátyád felvilágosít helyettem

Ha belegondolok, tényleg optimálisabb lett volna élőben hallani a mondandóját. Nem szeretek e-féle 'hét pecsétes titoknak' minősülő témákról –legyen az mindössze említés szintjén– az interneten beszélni. Mert nyilván, egyetlen online platform se elég biztonságos ahhoz, hogy az ilyen dolgokról beszéljünk azokon keresztül.

Viszont a tudat, hogy nekem most ki kelljen mennem a házból egyáltalán nem volt egy csábító tényező. Pár óra múlva ugyanis kelt a nap és nem tudtam mennyire volna jó ötlet odakint lennem ilyenkor.

De mikor Valentino a bátyámat említette, eszembe jutottak Brian kis töri órái arról, hogy mostanában errefelé mire célszerű odafigyelni. Na meg persze hogy –szokás szerint– nem figyeltem arra amit mond. De valami rémlett arról, hogy egy bizonyos szerződés megszegése komoly következményekkel jár.

Csak nem emlékeztem mik azok.

A nemrég történtek után viszont kételkedtem benne, hogy Brian a közeljövőben egyáltalán szóba állna velem. Ezen információ hiányában pedig könnyen lehet, hogy akaratomon kívül valahogyan mégis megszegtem ezt a szerződést.

Még ha nem is szándékosan.

Én: Hol vagy most?

~A Miroswoods körüli erdő északi részén, a Sylverclaw falka területén~

Ahhoz képest, hogy röpke fél órán belül felkel a nap, valamiért rendkívül nyugodtan lépkedtem a találkozóhely felé.

Fogaid NyomaNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ