Τα δευτερολεπτα κυλανε σαν αιωνας με εμενα να σκεφτομαι οτι πρεπει να φιλησω τον Χάρι και εκεινον να περιμενει με ενα ικανοποιητικο χαμογελο. Καθως απομακρυνομαστε μου δινει το αρκουδακι μου. Μονοκερος. Καλά πως μαντεψε οτι λατρευω και τους μονοκερους;
Την επομενη κιολας στιγμη νιωθω το σωμα μου να κολλαει στον τοιχο με δυναμη ενω το σωμα του Χάρι κολλαει πανω μου. Διαολε! Νιωθω το σωμα του τοσο κοντα σε εμενα!
"Νομιζω οτι μου χρωστας κατι. Χαμογελαει φιληδονα και τον κοιταω εκπληκτη." Το εννοουσε δηλαδή;
"Τι ακριβως σου χρωστάω; "
"Ενα φιλι. Κερδισα και εχασες. Μπορω να εχω αυτο που δικαιούμαι σαν νικητής; " Κοιταει τα χειλη μου καθως τα δαγκωνω. Ισως οι δαιμονες μου να ουρλιαζουν πολυ περισσοτερο απο οσο νομιζα. Τον κοιταω χωρις να ξερω τι θα κανω τα εχω ολοκληρωτικά χασει. Διαολε δεν θελω το πρωτο κου φιλι να ειναι ετσι! Οχι απο ενα στοιχημα.
Χάρι
Την κοιταω ολη αυτην την ωρα. Διαολε ειναι ομορφη. Χαιρομαι μαλλον που κερδισα το στοιχημα. Πλησιαζω οσο πιο αργα γινεται τα χειλη της για να παρω αυτο που ηθελα εδω και μερες να παρω απο αυτην. Ενα παθιασμένο φιλι. Την ακουω να βριζει απο μεσα της. Ω μωρο μου θα παρω αυτο που θελω να εισαι σιγουρη!
Τα χειλη μας πλεον ειναι πολυ κοντα ειμαι ετοιμος να την φιλήσω κλεινω τα ματια μου για να απολαυσω αυτο το φιλι αλλα αντ'αυτού κατι με κανει να ανοιξω αποτομα τα ματια μου. Νιωθω τα χειλη της στο μάγουλο μου και οχι στα χειλη μου. Σκυλα!
"Τι υποτιθεται οτι έκανες; " Φωναζω αλλα αυτο δεν την τρομοκρατει. Διαολε γιατι να ειναι τοσο βλαμμενη αυτη η κοπέλα;
"Μου ειπες οτι αν χάσω θα σου δωσω ενα φιλι δεν ειπες που. Αρα σου εδωσα στο μαγουλο." Χαμογελαει αθωα κατι που με τρελαινει. Αυτη η κοπελα γενικα με τρελαινει. Και γαμω δεν τρελαινει μονο εμενα! Νιωθω ήδη το μοριο μου να παραπονιεται και ουτε καν με αγγιξε ερωτικα. Ω μωρο μου τωρα την εχεις ασχημα. Χαμογελαω πονηρά και την ξανακοιταω αγρια αυτη τη φορα δεν θα την αφησω να φυγει!
Την κολλαω ξανα πανω μου για να νιώσει τι μου εχει κανει και πριν πει καποια εξυπναδα κολλαω τα χειλη μου πανω στα δικα της. Διαολε την θελω!
Χευ χευ χευυυυυ. Τι κανετε? Πως σας φανηκε ο Harry για πρωτη φορα? Vote and comment.
YOU ARE READING
Happier (H.S.)
Fanfiction°Κοίταξε την καταστροφή της και το μόνο που μπορούσε να αντικρίσει ήταν εκείνος.°