Chapter 12

1K 92 5
                                    

Ερωτησεις γυρνούν στο μυαλο μου. Γιατι να ερθει για εμένα; Γιατι εμένα; Τι εκανε και επρεπε να φυγει χωρις να το πει ειδικα στην μητερα του;

Ο Χάρι παραμενει ενα μυστήριο χωρις λυση για εμενα. Σιγα μην ειναι και κανενας ψυχοπαθης δολοφονος ανόητη. Φωναζει ο δαιμονας μεσα μου και δεν μπορω να κανω κατι αλλο απο το να συμφωνησω. Αποκλειεται να ειναι κακος, δηλαδη ειναι κακομαθημενος αλλα οχι δολοφόνος. Δεν νομιζω οτι θα μπορουσε να κανει κακο σε καποιον.

Το κινητο μου δονείται το παιρω απο διπλα μου και κοιτάω το μήνυμα.

Τζεσι: ανοιξε την τηλεοραση τωρα!

Εγω: τι έγινε; Σε εχουν στο Νασιοναλ Τζεογκραφικ; 😱😂

Τζεσι: κοψε την πλακα και ανοιξε την τηλεοραση τωρα! 😡

Δεν εχω αλλη επιλογη απο το να ανοιξω την τηλεοραση στο καναλι που μου ειπε και εχει ειδησεις. Σοβαρα τώρα, ειδησεις; Ανεβαζω την ενταση στην τηλεοραση και παρακολουθω αυτο που λεει η κοπελα με την παραξενη αγγλικη προφορα.

"Συνελήφθη ο αγνοουμενος Ζειν Μαλικ που κατηγορείται για δολοφονιες καθως και κλοπη. Οπως ο ιδιος ομολογησε δεν ειναι μονος του καθως ο συνένοχος του Χάρι Σταιλς ακομα αγνοείται."

Κλεινω γρηγορα την τηλεοραση εκπληκτη η και φοβισμένη θα ελεγα. Που έμπλεξα; Ο Χάρι οχι μονο δεν ειναι αυτο που νόμιζα αλλα ειναι δολοφονος. Πως γινεται να επεσα τοσο εξω με αυτον τον άνθρωπο; Τωρα τι θα κάνω;

Χάρι

Αυτο ηταν. Ο ηλιθιος ο Ζειν συνεληφθη πριν μερικες ωρες και τα νευρα μου ειναι πολυ περισσότερο απειλητικά απο καθε αλλη φορα. Αν πει το παραμικρο θα τον σκοτωσω. Ο Αιζακ πλησιαζει στο μέρος που δωσαμε ραντεβου για να μου πει για την Καρολαιν.


"Λεγε γρηγορα και φυγε." Λεω αποτομα ψυχρα καθως ξερω ποια θα ειναι η καταληξη του αν μου φερει ασχημα νεα.

"Βγηκαμε οπως μου ειχες πει. Ειναι καλα καλυτερα να μην την ενοχλήσεις ξανα ξερεις της αξιζει κατι διαφορετικο."

"Τι είπες; " Τον κοιταζω απειλητικά,φοβάται μου αρεσει αυτο.

"Ειπα οτι της αξιζει μια φυσιολογικη ζωη δεν το βλέπεις; "

Σε δευτερόλεπτα τον εχω κολλησει στον τοιχο ενώ τον εχω πιασει απο τον λαιμο και τον σφιγγω με ολη μου την δυναμη.

" Στην Καρολαιν αξιζω εγω και μονο εγω το κατάλαβες; " Φωνάζω οργισμένος και τον σφίγγω ακομα πιο πολυ. Ξερω την Καρολαιν πολυ περισσοτερο απο οσο ολοι νομιζουν και ειναι δικια μου!

Τον αφηνω κατω και τον κοιταω με απαξίωση.

Νομιζω οτι ηρθε η καταλληλη στιγμή. Ηρθε η ωρα να την παρω απο την άθλια ζωη της στο Λονδίνο και να την οδηγησω σε εμενα, την αιωνια φυλακη της.


Helloooo. Τι κανετεε? Ελπιζω καλα. Μετα απο αιωνες αποφασισα να βαλω ενα τσαπτερ σε αυτην την αποτυχια 😂
Ηθελα επισης να σας ενημερωσω οτι σημερα (λογικα) θα ανεβασω αλλη μια ιστορια οποτε αν θελετε να την τσεκαρετε. Τα λεμε στο επόμενο τσαπτερ loves. 😍😍😍

Happier (H.S.) Where stories live. Discover now