Chapter 14

1K 83 7
                                    

Χάρι

~Τοτε~

Τα γυαλιά μου βρίσκονται στο πάτωμα όπως και εγώ, διάφοροι μαθητές με κοιτάνε και γελούν. Γελούν μαζί μου,δεν μου αρέσει να γελούν μαζί μου. Δεν μου αρέσει αυτό το σχολείο, αυτή η πόλη.

Σηκώνομαι αργά και προσπαθώ να πάρω τα γυαλιά μου όμως δεν τα καταφέρνω.

"Αυτά ψάχνεις Σταιλς; " Φωνάζει γελώντας ο Τζαστιν και τα πετάει ακόμα πιο μακρυά με αποτέλεσμα να σπάσουν. Τι θα πω στην μητέρα μου τώρα? Ήθελα τόσο να ξεσπάσω, να φωνάξω δυνατά, να ρωτήσω γιατί μου τα κάνουν όλα αυτά, τίποτα από αυτό όμως δεν κάνω. Στέκομαι ανήμπορος χωρίς κάποιον να με βοηθήσει ή να μου δώσει δύναμη. Είμαι μόνο δεκατεσσάρων σε τι έφτιαξα; Είμαι τόσο κακός άνθρωπος;

"Δεν σας έχουν πει να τα βάζετε με κάποιον στο μέγεθος σας; "Ακούγεται η φωνή ενος κοριτσιού από το βαθος καθώς τους πλησιάζει γελούν όμως εκείνη δεν δείχνει να φοβάται κανέναν τους και ας είναι μικρότερη από εμένα η αυτούς.

"Και ποια είσαι εσύ που θα μας πεις τι να κάνουμε; " Το γέλιο του Τζαστιν γίνεται ακόμα πιο έντονο τώρα, όμως και πάλι δεν δείχνει να φοβάται η κάτι τέτοιο.

"Καρολαιν Μάρτιν, η κόρη του διευθυντή καλά θα κάνεις να φοβάσαι." Χαμογελάει πονηρά και τους κοιτάει ξανά πιο αποφασιστικά. Την κοιτάω τόσο έντονα και σχεδόν με το στόμα ανοιχτό όσο εκείνοι οι βλακες φεύγουν, εκείνη μου χαμογελάει και φεύγει και εκείνη από εκεί τόσο απλά λες και δεν έγινε τίποτα. Πρέπει να της μιλήσω.

~Τώρα ~

"Καλά ξυπνητούρια αγάπη." Λέω ειρωνικά και ένα αλαζονικό χαμόγελο σχηματίζεται στο πρόσωπο μου. Εκείνη δεν βγάζει άχνα και το πρώτο πράγμα που μου έρχεται είναι να γελάσω με την φάτσα της, φαίνεται πραγματικά χαμένη.

"Που είμαι;" Λέει τελικά. Το ήξερα ότι θα πει κάτι.

" Ηρεμα  μωρό μου είσαι μαζί μου."

"Για αυτό πρέπει να φοβάμαι!" Φωνάζει, όντως φοβάται; Καλό αυτο.

"Πίστεψε με μωρό μου όταν καταλάβεις δεν θα φοβάσαι, προς το παρόν βολέψου σαν το σπίτι σου."Της κλείνω το μάτι και βγαίνω από το δωμάτιο κλειδωνοντας την πορτα. Δεν θυμάται, αλλά θα το κάνει σύντομα θα τα θυμηθεί όλα. Ω, μωρό μου έχεις μπλέξει.

Hey loves, πως είστε? Ελπίζω να είστε καλά και να περνάτε ένα όμορφο καλοκαίρι. Ελπίζω να σας αρέσει το τσαπτερ είχα καιρό να βάλω το ξέρω αλλά όπως σας είπα έκανα μαθήματα ελπίζω να μην το ξεχάσατε. Κάντε vote και πείτε μου την γνώμη σας. Love yaa! 💞

Happier (H.S.) Where stories live. Discover now