„Sărutul este transgresia fizică a conexiunii mentale care deja s-a produs." – Tanielle Naus
Ascult detașată ce-mi spune David prin walkie-talkie, însă nu sunt cu adevărat interesată de motivul pentru care nu mă poate antrena astăzi. Nu fac decât să repet într-una „OK" și „am înțeles", sperând să termine mai repede ce are de zis. Când, într-un sfârșit, își ia rămas bun, mă întorc în camera mea și mă așez pe pat, lângă tabla de șah, mutându-mi privirea asupra lui Nathan. Stă în partea opusă a tablei de joc, cu picioarele trase la piept și bărbia pe genunchi.
— Ce a vrut Clarke? întrebă, mutând o piesă de șah.
— A avut loc un alt atac noaptea trecută, mi-a zis doar că nu mă poate antrena astăzi, îi răspund și-mi așez degetele pe bărbie, încercând să-mi gândesc strategia de joc.
Nathan e incredibil de bun la șah, iar dacă mă las distrasă de conversație și fac o mișcare greșită, sigur pierd. Oricum sunt pe punctul de a o face.
— Să înțeleg că ești liberă toată ziua?
— Aș vrea eu, îi zic și mut o piesă. Când David nu mă poate antrena, Warren îi ia locul.
Nathan pufnește stupefiat.
— Îmi pare rău pentru tine.
— Nu ai de ce. Warren nu e chiar atât de rău odată ce ajungi să-l cunoști.
— Din contră, Jules. Odată ce ajungi să-l cunoști, îți dai seama ce persoană îngrozitoare e, își trece mâna printre șuvițele platinate, încercând să și le depărteze de pe frunte. Dacă ai pic de încredere în mine, ascultă-mă când îți zic că e mai bine să păstrezi distanța față de el.
— Având în vedere circumstanțele, nu cred că pot face asta.
Și nici nu cred că aș vrea s-o fac, adaug în minte.
— Poți încerca, mă sfătuiește, mutând o altă piesă. Șah-mat!
Analizez crispată tabla de joc.
— Fir-ar să fie! exclam, realizând că, într-adevăr, m-a învins. E a patra oară când câștigi, încep să cred că trișezi, Nathan.
— Nu-mi stă în fire, răspunde simplu și se ridică de pe pat, îndreptându-se spre fereastră. Mama ta nu s-a întors nici azi-noapte?
— Ba da, dar a plecat devreme.
De când tata a fost împușcat, rutina cu care eram obișnuită s-a schimbat. Mama își petrece majoritatea timpului în spital, iar când nu e acolo, e în patrulă, de aceea că nu reușesc s-o vad mai mult de douăzeci de minute pe zi. Kyle stă la David Clarke, iar deși invitația a fost extinsă și pentru mine, am hotărât să rămân acasă.
Singura persoană care m-a oprit din a mă izola complet a fost Nathan, care m-a vizitat zilnic pentru a-mi ridica moralul. Nu sunt sigură de ce face asta, însă dacă nu era el, cel mai probabil acum aș fi fost într-o baltă de lacrimi în colțul camerei, așa că îi sunt recunoscătoare pentru grijă.
— Mai ai o oră până la antrenamente, afirmă și se întoarce cu fața spre mine. Vrei să pregătim ceva de mâncare până atunci? Nu ai mâncat nimic azi.
— Nu-mi e foame, ridic din umeri.
— Nu ai mâncat nimic, Jules, iar antrenamentele te vor suprasolicita. Deci, haide! se apropie de mine și își întinde mâna pentru a mă ajuta să mă ridic din pat, dar nu mă clintesc din loc.
CITEȘTI
Umbrele Nopții
VampireVOLUMELE I, II și III Întoarsă acasă după doi ani, Julie află că orașul ei natal a fost invadat de umbre ale nopții. Creaturi cunoscute tradițional sub denumirea de „vampiri", care, datorită naturii lor, își pot face apariția doar după lăsarea serii...