„Învaţă din greşelile altora, nu o să ai timp să le faci tu pe toate."
– Alfred SheinwordÎl recunosc imediat pe băiatul cu păr platinat ce m-a salvat în pădure în urmă cu puțin timp, tocmai de aceea rămân blocată cu manga-urile lui în mână. Nici măcar nu știu cum îl cheamă, ce-i pot spune?
Pare a fi la fel de surprins să mă vadă, probabil de aceea are ochii măriți. Îi întind manga-urile adunate de pe podea, iar el le ia fără a scoate vreo vorbă. Se întoarce rapid să plece, însă o fetiță cu păr blond și ochi albaștri, îmbrăcată într-o rochiță albă, se apropie de el și ridică o revistă la nivelul ochilor săi.
— Nathan, am găsit-o! exclamă entuziasmată.
— Deci te cheamă Nathan, afirm.
Oftează, trecându-și mâna peste ceafă.
— Mulțumesc, Cassy...
Fetița se încruntă.
— Pentru ce?
Nathan apucă manga-ul din mâna ei și îl analiză tăcut, în timp ce eu încerc să găsesec o modalitate prin care aș putea să deschide o conversație. Ce-i pot spune fără a aduce vorba de acea noapte? Îmi place culoarea părului tău? Ar suna patetic, dar nu mai patetic decât întreg momentul acesta, căci stăm față-n față fără a ne vorbi.
— Am întrerupt ceva? ne întrebă fetița, mutându-și privirea de la mine, la Nathan.
— Nu, îi răspunde ferm. Julie, ea e sora mea mai mică, Cassy. Cassy, ți-o prezint pe Julie.
— Bună, Julie!
Fetița se grăbește să mă ia în brațe, iar deși gestul ei mă surprinde, îi răspund cu aceeași căldură. Când se desprinde din îmbrățișare, se întoarce spre Nathan.
— Vrei să-ți caut eu volumul paisprezece din Naruto și să te las să vorbești cu fata drăguță?
— Cassy! exclamă el, mărindu-și din nou ochii.
— Oh, OK, am înțeles, nu vrei ca ea să știe că tu crezi că e drăguță! se amuză, fugind rapid spre raionul cu Naruto, înainte ca fratele ei să apuce să o prindă.
— Deci... Nathan, huh?
Își poate da seama din tonalitatea vocii mele cât sunt de jenată de întreg momentul, însă nu pot spune că el e mai relaxat.
— Care erau șansele să te reîntâlnesc? murmură, ridicându-și ochii spre tavan.
Surâd.
— Vrei să zici într-un oraș izolat de lume și cu o populație de câteva sute de persoane? Slabe, cu siguranță!
Sarcasmul meu îl determină să pufnească amuzat.
— Citești manga? îl întreb, indicând cu capul spre revistele din mâna lui.
— Ăăă... nu, bineînțeles că nu. Manga-urile sunt pentru copii. Astea sunt ale... huh, ăăăm... surorii mele! Da, sunt ale lui Cassy, eu doar i le țin.
— Fetița care a zis că se duce să-ți aducă volumul paisprezece din Naruto? îmi ridic o sprânceană.
— OK, m-ai prins, se amuză, trecându-și mâna prin păr. Dar din moment ce ești aici, bănuiesc că și tu citești manga, am dreptate?
CITEȘTI
Umbrele Nopții
VampirVOLUMELE I, II și III Întoarsă acasă după doi ani, Julie află că orașul ei natal a fost invadat de umbre ale nopții. Creaturi cunoscute tradițional sub denumirea de „vampiri", care, datorită naturii lor, își pot face apariția doar după lăsarea serii...