Capitolul 38 - Timpul adevărului

1.6K 179 17
                                    

„My thoughts are safer inside, and I pray it hurts less this time"Cursed, Jacob Lee

Îl privesc lung în așteptarea unei explicații, însă întârzie să apară. Nathan are privirea goală, îndreptată spre orașul pe care amândoi îl detestăm cu întreaga noastră ființă – dar în care el a decis să rămână.

— Nu înțeleg, îi spun nedumerită, căutând o explicație pentru decizia lui. De ce?

Ridică din umeri, de parcă asta mi-ar răspunde tuturor întrebărilor.

— Este... complicat.

Își întoarce privirea spre mine, asigurându-se că voi înțelege cât se poate de clar ceea ce are să-mi spună ulterior.

— Dar nu are nicio legătură cu ceea ce simt pentru tine, Jules. Asta nu se va schimba vreodată, indiferent de ceea ce se va întâmpla.

— Nathan, mă sperii.

Oftează, ridicându-se de pe stângă. Îmi întoarce spatele și înaintează spre prăpastie, privind tăcut spre oraș preț de câteva secunde – care-mi par ore nesfârșite.

— Am un unchi acolo, undeva, Jules. Un unchi vampir.

Se întoarce cu fața spre mine, căutându-mi reacția înainte de a continua. Nu am una, căci nu înțeleg despre ce naiba vorbește, așa că își întoarce din nou spatele și continuă.

— Pe lista cu urmașii lui Charles, cea pe care ți-am arătat-o azi dimineață, era scris că mama avea un frate, îți amintești?

Încerc să revizualizez acea bucățică de foaie în minte, amintindu-mi astfel de generația precedentă lui: Elisabeth Reed – mama lor –, născută în 1971 și Andrew Reed, născut în 1979. Fratele mamei lui Nathan.

— Andrew, îi pronunț numele, făcându-l să încuviințeze.

— Fiecare generație de după Charles a fost extrem de precaută cu gena de vampir moștenită. Nimeni nu a permis să se transforme, au ales să moară precum oamenii după o viață trăită... banal. Asta până la el.

— S-a transformat în vampir?

Încuviințează.

— Charles documenta istoria familiei foarte pe scurt, de aceea nu am reușit să-mi dau seama ce l-a împins pe Andrew să recurgă la asta – nici Charles nu știa probabil. Totuși, a notat anul în care s-a transformat.

Precum un copil ce ascultă o poveste, îmi ciulesc urechile și îmi împreunez degetele peste picioare.

— În urmă cu nouăsprezece ani, Julie. În 1998. Anul în care eu – tu și eu –, ne-am născut.

Mă încrunt, încercând să-mi dau seama de legătură, dar nu are niciun sens. De ce ar alege Andrew să-și ia viața dacă i s-a născut un nepot? Până la urmă, nu era oricum primul. Florian și Lissa erau deja născuți.

— Crezi că există o legătură?

— Cartea nu nota nimic despre asta, deci nu pot zice sigur.

Mă ridic de pe stâncă, urmându-l spre prăpastia cu priveliște la oraș. Îmi așez palma pe spatele lui, sperând că-l va impulsiona să se întoarcă cu fața la mine, dar nu se întâmplă.

E abătut, nu l-am mai văzut așa de când am vorbit despre părinții lui.

— Înainte de invazie, nu aveam voie în subsol. Am presupus mereu că din pricina tunelului, însă a existat un alt motiv, Jules. Îți aduci aminte de acea cameră din subsolul casei noastre?

Umbrele NopțiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum