„Nu exista timpul potrivit sau locul potrivit pentru iubire. Se intampla accidental, printr-o singura bataie a inimii, printr-o singura clipire." – Sarah Dessen
Simțurile îmi sunt invadate de un miros intens de fum de... țigară? Nu, nu poate fi. Acesta nu este miros de țigară, dar cu siguranță e cel puțin la fel de intens. Dintr-un oarecare motiv, mirosul îmi trezește amintirea nopții în care Nathan a fost infestat. O amintire aruncată într-un colț al minții, ce se dorea a rămâne uitată.
Acesta este motivul pentru care îmi deschid ochii, ridicându-mă în șezut de parcă cineva tocmai m-ar fi amenințat cu moartea. Îmi întorc privirea spre fereastră, identificând imediat sursa mirosului pe care am ajuns să-l asociez cu moartea: canabis. Warren stă aplecat deasupra ferestrei, ținând între degete un joint pe jumătate terminat.
Nu-i pot vedea decât spatele, dar asta nu mă împiedică să sar din pat, grăbindu-mă să-i smulg din mână otrava din care nu se încumetă să mai tragă un fum.
Probabil că mă aude în spatele său, căci își ridică mâna, fiindu-mi acum imposibil să mai ajung la joint.
— Ți-ai ieșit din minți?! mă răstesc la el, smucindu-mă în continuare în încercarea de a-i smulge joint-ul.
— Bună dimineața, Julie! zice leneș, cu indiferență, de parcă nu l-aș fi surprins fumând un joint, despre care Dumnezeu știe de unde naiba a făcut rost. Sper doar că nu de la tatăl meu...
Warren se întoarce cu fața spre mine, sprijinindu-și spatele de tocul geamului. Poartă un tricou gri și o pereche de pantaloni comozi, ceea ce îmi indică faptul că nu are de gând să plece nicăieri prea curând. Dar e bizar, căci îmi amintesc că aseară mi-a spus că are de gând să se alăture căutărilor lui Kyle.
Mă întind spre el, sărind în sus într-o altă încercare patetică de a-i smulge joint-ul din mână. Dar eșuez, din nou.
— Warren, la naiba, nu mai fuma chestia aia!
— De ce? își fixează privirea într-a mea, rostind următoarele cuvinte cu o dicție perfectă: nu ai niciun drept să-mi spui ce să fac, Julie, nu mai ești iubita mea!
Fac un pas în spate, încruntându-mă când îi observ expresia goală. Are dreptate. Poate că nu mai sunt îndrăgostită el, dar cuvintele lui m-au rănit.
De ce? Este adevărul.
El nu mai face parte din viața mea, iar eu nu mai reprezint nimic în viața lui. Sau cel puțin așa ar trebui să fie.
— Asta nu înseamnă că nu-mi pasă de tine, Warren...
Pufăie stupefiat, dându-mi de înțeles că nu mă crede.
— Warren, ce te-a apucat? îmi ridic mâinile în aer, cedând. Este... îmi întorc privirea spre noptieră pentru a verifica ora, mărindu-mi ochii când rostesc următoarele cuvinte: șapte dimineața...
Nathan!
I-am promis că îl voi suna, trebuia să mă întâlnesc cu el azi noapte! Dar nu știu ce s-a întâmplat. Aseară vorbeam cu Warren în living. Beam un ceai. Aveam de gând să aștept să meargă în altă încăpere, iar apoi să ies din casă. Vampirul pe care l-am văzut la fereastră noaptea trecută, trebuie să fi fost Nathan. Mă aștepta. Trebuia să merg la el... cum am putut să adorm?
— Ce s-a întâmplat, Julie? Warren își fixează din nou joint-ul între buze, trăgând un fum sub privirea mea șocată. Ai întârziat undeva?
Mă întorc spre pat, începând să-mi caut telefonul printre așternuturile deranjate. Probabil că Nathan își face atâtea griji acum! Dumnezeule, cum îi voi putea explica?
CITEȘTI
Umbrele Nopții
VampireVOLUMELE I, II și III Întoarsă acasă după doi ani, Julie află că orașul ei natal a fost invadat de umbre ale nopții. Creaturi cunoscute tradițional sub denumirea de „vampiri", care, datorită naturii lor, își pot face apariția doar după lăsarea serii...