Prológ

1.3K 67 37
                                    

Liriria je jednou z menších kráľovstiev vo svete, kde sa odohral príbeh slávnej Ameriky Singerovej, ktorá sedí na tróne po boku svojho manžela Maxona.

Spoločne zrušili roky zabehnutý systém kást. Lenže Liriria, ani ostatné kráľovstvá sa tohto systému odmietli vzdať, rovnako ako odmietli zrušiť tradičnú Selekciu.

A tak, keď liririjský korunný princ Richard, dosiahne veku 19 rokov, celé kráľovstvo napäto očakáva začiatok novej Selekcie.

A Selekcia skutočne započne...

~✴~

Počiatok Liririe

Len pár mesiacov po tretej svetovej vojne, prišla Čínska invázia. Dôvodom bol bankrot Američanov, ktorí z dôsledku toho nemohli splatiť Číne svoje vojnové dlhy. Čínska invázia prinútila niekoľko krajín, najmä tých v Európe, aby sa navzájom zjednotili a vytvorili aliancie.

Slovensko a Česko sa ocitlo v ohrození, keď ich väčšie štáty začali obliehať. Najväčšou hrozbou bola Ukrajina, Rakúsko a Nemecko. Okrem jeden druhého nemali po vojne žiadnych spojencov, a tak si museli vystačiť sami. Keď po pár rokoch nastal koniec Čínskej invázie, oslabení sa rozhodli pre radikálnu zmenu. Spojili sa.

V tej dobe Americká armáda pod vedením generála Gregoryho Illéa porazila Rusko, ktoré však bolo slabým protivníkom a nadobro zničilo Čínsku nadvládu nad ich krajinou. S tým na území USA vznikla Illéa, kráľovstvo s Gregorym Iléa na čele.

Novovzniknutý štát Slovenska a Česka riešil svoj problém, keď prišlo na otázku budúcnosti krajiny. Mnohí politici boli za obnovenie Česko-Slovenska, no ľud bol proti.

Spory medzi vyššími orgánmi a ľudom vzrastali, až hrozili ďalšie boje. Vtedy bol do krajiny vyslaný nevlastný brat Gregoryho Illéa - Denerick Conell.

Prišiel za účelom zjednotiť ľud. Sľuboval, že Illéa vždy poskytne pomoc pod podmienkou, že on prevezme vládu nad krajinou.

I po mnohých sporoch a neistotách sa na dohodu pristúpilo a Denerick dosadol na miesto prezidenta. Vtedy však nastali zmeny. Novovzniknutej krajine dal meno Liriria a zmenil ju v kráľovstvo. Ľud prekvapivo rýchlo ustúpil a prijal zmenu. 

Denerick, po novom kráľ, nasledoval kroky svojho brata a i on sám zaviedol kasty. Ľud sa prvých niekoľko mesiacov staval na odpor nie veľmi spravodlivému rozdeleniu, no nakoniec si na to zvykli.

S tým začala vláda rodu Conellovcov a o generáciu neskôr Samuel Conell zaviedol Selekciu na rovnakom spôsobe, ako jeho strýko v Illéa.

I napriek tomu, že spoločenstvo v Liririi je pomerne stabilné, nastávajú problémy, ktoré sa kráľovská rodina snaží utajiť pred obyvateľmi.

~✴~

Pre tých, ktorí na toto dielo narazili v snahe nájsť nejaký príbeh na čítanie, určite by ste mali ostať! I keď sa jedná o súťaž, všetko bude písané formou príbehu, čiže sa je na čo tešiť.

Zatiaľ, čo sa súťažiace budú snažiť získať srdce princa Richarda, čitatelia môže fandiť a podporovať svoje favoritky a v niektorých prípadoch i hlasovať.

Dúfam, že mi nerupnú nervy 😀 ...držte mi palce...

Ak sa chcete - ako čitateľ - dozvedieť pár vecí ako napríklad niečo o kráľovskej rodine, nazrite do diela 'Selekcia ~ informácie'

Prihlásené:

AmesLeanaPotter

Kjushka

Katka_fantasy

MarryLot

MatyK13

Lunamoon646

HermioneWeasley03

Al_1811

Sandie_xx

_Tamaris_

Reza_love_fantasy

CarrieNiestten

terezturin

Blue_Lol

CoolKate12

Bell998

Veramark

Evu3582

Becca__the__muffin

viki007k

aytartori

_TheLuckyOne

simasis

one_day_life

Mona_Astra

Lionholka

(Ak niečo nesedí, ihneď mi napíšte - to platí i keď sa budete chcieť na poslednú chvíľu odhlásiť. No buďte tak dobrý a nesťažujte mi to...)

Ďakujem 😃

Selekcia ~ Richard ConellDonde viven las historias. Descúbrelo ahora