Rýchle info na začiatok...
1) Ako som už spomínala, časti, kde sa budú vyskytovať súťažiace, budú v 3. osobe.
2) Čitatelia i ostatný súťažiaci... Môžete písať svoje názory na jednotlivé dievčatá, no prosím, neprezradzujte sa, kto je koho postava, ďakujem
3) Tieto prvé rozhovory budú rozdelené na viacero častí, keďže mám divný mobil a keď napíšem časť nad 1000 slov, začne mi hrozne sekať...
Tak, a teraz k príbehu 😏
✳ ✳ ✳ ✳ ✳ ✳ ✳ ✳ ✳
Raňajky kráľovskej rodiny prebehli v tichosti a vo vzduchu visela napätá atmosféra. S tým však, čo Richard cítil teraz sa to nedalo porovnať.
Všetky súťažiace už nedočkavo čakali v jednej väčšej miestnosti, upravené a prichystané na prvé stretnutie s princom. Richard bol v menšej útulnej izbe hneď vedľa a jediné, čo ich rozdeľovalo boli neveľké ebenové dvere.
Zhlboka sa nadýchol a postupne vypustil vzduch z pľúc, aby sa upokojil. Sedel v pohodlnom koženom kresle a oproti, len kúsok pred ním, bolo ešte jedno rovnaké, kam si mali sadať dievčatá.
,,Pokoj, kamarát," položil mu Gavril ruku na plece, ,,hlavne nezabudni na náš plán. Tvár sa, že sa o ne zaujímaš a skús si i nadhodiť stretnutia, to tiež pomôže. Buď milý, akože otvorený, veď vieš..."
,,Jasne," naposledy vydýchol a nahodil pokojný výraz. ,,Tak, kto ide prvý?"
,,Vyber si," natiahol k Richardovi druhú ruku, v ktorej zvieral prihlášky. Princ na ne hodil nepekný pohľad a pokrútil hlavou.
,,Nie, vyber ty." Gavril len pokrčil plecami a z kôpky vytiahol jeden papier.
,,No páni," zasmial sa, ,,to je tá s podivným menom. Maëlys Baloge; čierne vlasy, zabijácky pohľad,... celkom fajn," skonštatoval a ukázal princovi jej fotku.
,,Tak nech ju zavolajú," zavelil. Gavril i s prihláškami zmizol a po chvíľke sa dvere otvorili a dnu vstúpilo dievča v jednoduchých bledomodrých šatách.
Cítila sa mierne rozrušená. Veď predsa len, jej šance sú jeden ku tridsiatim. Je si istá, že princ je milý, ale čo ak sa mu nebude páčiť? Čo ak ju hneď pošle domov?
No, aspoň sa budem môcť naplno venovať výskumu, pomyslela si.
Wau, obarene si povzdychla, keď uvidela princa, dokonalý... Zamyslela sa, čo mu vlastne povie. Len nebuď trápna, vravela si.
,,Dobrý deň, Vaša výsosť," hlboko sa poklonila, ,,som rada, že vás spoznávam."
,,I ja vás, slečna," pousmial sa a kývol na kreslo pred sebou, čím naznačil, aby sa usadila.
Maëlys si vydýchla, jednu časť mám za sebou...
,,Tak, povedzte, prečo ste sa prihlásili do Selekcie?" začne vyzvedať.
,,Myslím si, že pre každého človeka niekde čaká jeho pravá láska. Problém je, že väčšina ľudí tú svoju nikdy nenájde. Nechcem si nechať ujsť príležitosť, či to nie ste práve vy," stíchla a rukami si začala žmoliť šaty.
,,To ukáže čas..." zasmial sa. ,,A čo takého očakávate pod pojmom láska?" vyzvedal pobavene.
,,Niekoho, s kým môžem stráviť zvyšok života. Niekoho, kto ma bude milovať takú, aká som a nebude chcieť, aby som sa vzdala svojej práce, len kvôli nemu. Vy si pod pojmom láska predstavujete snáď niečo iné?"
BINABASA MO ANG
Selekcia ~ Richard Conell
Fanfiction[❌] archived ─────────────────── Slávnostne vyhlasujeme, že pri príležitosti devätnástych narodenín Liriríjského korunného princa Richarda, sa bude konať tradičná súťaž, pri ktorej si princ z 30 náhodne vylosovaných dievčat celého kráľovstva vyberie...