10 godina kasnije
„je li moguće da naša kćer ima dečka, a da ja ne znam za to?" upitao je moj muž iza mojih leđa. Osvrnula sam se preko ramena i nasmiješila se kada sam ga vidjela zamišljenog i namrštenog. Da, istina je da Aurora ima dečka za kojeg Louis uopće nije znao. Znam kako bi se ponio prema njemu pa mu Aurora i ja za sada nismo željele ništa govoriti. I ja sam sasvim slučajno saznala za njega. Bila sam u trgovačkom centru kada sam ugledala svoju kćer s tim dečkom. Aurora se na prvi pogled prestrašila kako ću ja reagirati, ali se brzo opustila kada sam shvatila da je Zack jedan krasan dečko. Iako mi se još uvijek čini da je pomalo ženskar, ali vjerujem svojoj kćeri. Zack joj se stvarno jako sviđa i sve što želim je da moj kćer bude sretna. Louis će ga upoznati uskoro kada je Zack bude vodio na maturalni ples.
Gospode Bože! Moja starija kćer već završava srednju školu. Pa kuda je to vrijeme otišlo? Prebrzo je odrasla. Željela bih da je još uvijek ona šestogodišnja djevojčica koja je bila sramežljiva i povučena.
„čuješ li ti mene, gospođo? Nešto mi skrivaš."
„čula sam te, Louis, ali odlučila sam te ignorirati."
„znači istina je? Moja princeza ima dečka?" Okrenula sam se prema njemu i vidjela ga kako me promatra namršteno. Prekrižio je ruke na prsima jer je pokušavao biti strog, ali mu to sa mnom nikako nije uspijevalo. Znam da se on brine za svoju kćer, ali sada već malo pretjeruje. Naša kćer će uskoro imati osamnaest godina i ne treba joj tata za vratom da joj govori smije li izlaziti na spojeve ili ne.
Aurora je prvi puta na spoj izašla kada je imala šesnaest godina. Došla je iz škole sva sretna i pohvalila mi se da ju je popularni dečko iz škole pozvao na spoj. Bila sam nevjerojatno sretna zbog nje jer sam znala koliko joj se taj dečko svidio. Tati smo sve prešutjeli pa smo nas dvije isplanirale do zadnjeg detalja.
Ne moram niti reći koliko je Louis bio ljut na mene ili se bar pravio da je ljut, što je njegova princeza otišla na spoj s dečkom kojeg on još uvijek nije upoznao. Njegovoj princezi je taj dečko poslije slomio srce kada je izašao s glavnom navijačicom i od tada je on stalno na oprezu.
Moj zabrinuti muškarac.
„i što da ima dečka? Ti tu ne možeš ništa."
„naravno da mogu. Znaš li što je bilo zadnji puta?"
„znam, dušo. Pusti je da uživa."
„moram upoznati tog malog."
„upoznat ćeš ga sutra", rekla sam polako. On je podigao jednu obrvu u zrak, a onda odmahnuo glavom. Da mu kažem kako se dečko zove, nazvao bi moga brata i njih dvojica bi detaljno istražili tog jadnog dečka. Moj muž je privukao i moga brata na svoju stranu i ne žele da se gadovi, kako oni to kažu, skupljaju oko Aurore. Sigurna sam da moj brat to radi jer je Anna sada poprilično odrasla i za pet, šest godina će i ona početi izlaziti s dečkima. Mome bratu se to, naravno, ne sviđa. Ti muškarci su ponekada stvarno nemogući.
„kako se zove?"
„ne znam. Zaboravila sam."
„igrate se sa mnom, moja gospođo", rekao je promuklo i približio mi se te je stavio ruke oko moga struka. Znam da će me se sada pokušati slomiti svojim poljupcima, ali s godinama sam naučila kako da više ne padam na to. Uvijek bi me uspio slomiti, ali sada ne može nikako.
„to ti neće uspjeti, Louis."
„nekada je uspijevalo. Izgubio sam svoje moći."
„malo jesi. Nisi li ti danas trebao biti na treningu?"
YOU ARE READING
The Nanny /L.T./
Fanfiction„znam li ja tebe? Izgledaš mi poznato." „ne, gospodine. Ne bih rekla", lagala sam.