*to be continued*
Tο σώμα της Eva ανασηκώθηκε ελαφρά, κάθε μυς του σώματος της τεντώθηκε έντονα ενώ το αριστερό χέρι της ‘φυλάκισε’ το ύφασμα του λευκού σεντονιού που ‘έντυνε’ το στρώμα του κρεβατιού από κάτω της.
«Χμ..» αναστέναξε ελαφρά.
Το σώμα του Harry βρισκόταν ακριβώς δίπλα της ενώ άφηνε υγρά φιλιά στο μέτωπο, στο μάγουλο της, στο λαιμό, στο γυμνό ώμο της, επαναλαμβάνοντας αυτήν την διαδικασία ξανά και ξανά, τα μάτια της ήταν ακόμη κλειστά όταν το χέρι του Harry κατέβαινε προς τα κάτω και χάιδευε το στήθος της, τις καμπύλες της, το μπούτι της..μέχρι του έφτασε στην περιοχή της..
Την χάιδεψε λίγο από πάνω προσεχτικά μέχρι που έβαλε το μεσαίο δάχτυλο του μέσα της, εκείνη αναστέναζε βαριά μέσα από τον ύπνο της ενώ ο Harry την χάζευε βλέποντας τις έντονες εκφράσεις που έπαιρναν τα χείλη της, τα φρύδια της, τα κλειστά της βλέφαρα καθώς ‘έπαιζε’ μαζί της.
Συνέχισε και με δεύτερο.. αυτήν την φορά καταφέρνοντας να αισθανθεί πόσο υγ*ή ήταν γι’αυτόν ακόμη και στον ύπνο της. Το πρόσωπο του κατέβηκε προς τα κάτω μέσα από τα σκεπάσματα και άρχισε να φιλάει και να γλύφει την κοιλιά της και τον αφαλό της.
Συνέχισε έπειτα να πιπιλάει τις ρώγες της και να ζουλάει το στήθος της μέχρι που τα χείλη του βρέθηκαν πάνω στα δικά της, εκείνα που ‘αναζητούσαν’ τόσο πολύ. Την φίλησε με πάθος ενώ το αριστερό του χέρι χάιδεψε μερικές ατημέλητες τούφες των μαλλιών της, τα μάτια της άνοιξαν απότομα και τα πράσινα δικά της συνάντησαν τα σμαραγδένια δικά του.
Τα λευκά του δόντια φανερώθηκαν δίνοντας της ένα από τα πιο πλατιά χαμόγελα που είχε..μόνο για εκείνη. Η ίδια τον χάζευε προσεχτικά στο πρόσωπο, δεν χαμογελούσαν μόνο τα χείλη του αλλά και τα μάτια του. Ο άνθρωπος αυτός ‘φωτιζόταν’ μόνο και μόνο βλέποντας αυτήν την κοπέλα.
Την αγαπούσε τόσο πολύ, την αγαπούσε πραγματικά.
«Θα μείνεις για πολύ ακόμη πάνω μου, έτσι;..» τον ρώτησε χαμογελώντας ενώ σήκωσε ελαφρά το φρύδι της.
«Είναι ωραία εδώ..» της απάντησε γελώντας καθώς είχε ρίξει όλο το βάρος του από πάνω της, εμποδίζοντάς τη να σηκωθεί.
«Καλά, καλά ότι πεις.» κούνησε λίγο το σώμα της.
«Πεινάω..άσε με να πάω να φτιάξω να φάμε κάτι..πριν πάμε στην δουλειά.» διαμαρτυρήθηκε αλλά εκείνος δεν έκανε καμία απολύτως κίνηση.
VOCÊ ESTÁ LENDO
ALIVE-Two Worlds Collide
FanficΜέσα από μια απρόοπτη συνάντηση στην εταιρία της μητέρας του, ο Χάρι συναντά την Εύα και τότε κυριολεκτικά τρέχει συνέχεια πίσω της μέχρι να κερδίσει ένα ραντεβού από εκείνη .. Η μητέρα του, το μυστικό του, το παρελθόν της Εύα αλλά κι ότι άλλο φαίν...