*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο(σε επανάληψη):
James Arthur-Impossible*
___________________________________________
84.600 δευτερόλεπτα.
1440 λεπτά.
24 ώρες.
Μια ημέρα. Μια ολόκληρη ημέρα πέρασε από την ημέρα που ο Harry έπεσε αναίσθητος στα χέρια της Eva, μέσα στον πανικό και σε όλη την φασαρία η μητέρα του η Anne κάλεσε ασθενοφόρο και τον πήγαν στο The Royal London Hospital αμέσως δίχως όμως η Anne να επιτρέψει στην Eva να πάει μαζί τους.
Αντιθέτως, της είπες να μείνει μακριά του, μακριά από την οικογένεια τους και να μην τους ξανά ενοχλήσει..όμως αυτό ήταν απίθανο. Απίθανο να μείνει μακριά από τον άνθρωπο που αγαπούσε και νοιαζόταν περισσότερο από τον ίδιο της τον εαυτό, από την ίδια της την ζωή. Απίθανο να μην βρεθεί δίπλα του, να μην είναι κοντά του τούτη την στιγμή.
Θυμάται το λευκό και χλωμό του πρόσωπο, τα αδύναμα άκρα του και τα αγγελικά χαρακτηριστικά του να είναι ‘νεκρά’ όταν τον έπαιρναν με το φορείο μακριά της. Δεν μπορούσε να σκεφτεί τίποτα. Δεν μπορούσε να σκεφτεί τίποτα παρά πέρα από εκείνον. Έκλεισε τα μάτια της αλλά δεν μπόρεσε να κοιμηθεί. Έκλεισε τα μάτια της αλλά δεν μπορούσε να τον βγάλει από τον μυαλό της, εάν δεν μάθαινε τι είχε. Είχε ήδη τρελαθεί, μόνο μια ημέρα μακριά του, σε τέτοια κατάσταση, είχε τρελαθεί.
Το χέρι της έσπρωξε την γυάλινη πόρτα του τεράστιου νοσοκομείου και μέσα από ασθενείς, νοσοκόμες και επισκέπτες του νοσοκομείου κατάφερε να φτάσει στην ρεσεψιόν στο τέλους του μεγάλου ισογείου.
Μια ξανθιά κοπέλα με τα μαλλιά της πιασμένα σε μια ψιλή αλογοουρά την κοίταξε και της χαμογέλασε, «Καλημέρα σας, πως θα μπορούσα να σας βοηθήσω δεσποινίς μου;» την ρώτησε ευγενικά και η Eva καθάρισε ελαφρά τον λαιμό της πριν απαντήσει.
«Θα ήθελα παρακαλώ να μάθω σε ποιο δωμάτιο και σε ποιον όροφο νοσηλεύεται ο Κύριος Styles, Harry Styles..» είπε αργά κοιτώντας τη εξεταστικά περιμένοντας να απαντήσει σε αυτό που ζητούσε απεγνωσμένα να μάθει.
«Εμ, ποια είστε;» της έδωσε αυτήν την φορά ένα αυστηρό βλέμμα,
«Η κοπ- εμ..είμαι η αδερφή του, η αδερφή του η Gemma Styles.» της απάντησε ενώ διόρθωσε τα λόγια της σκεπτόμενη πως ίσως η Anne της είχε πει το όνομά της και δεν την άφηνε να περάσει.
VOUS LISEZ
ALIVE-Two Worlds Collide
FanfictionΜέσα από μια απρόοπτη συνάντηση στην εταιρία της μητέρας του, ο Χάρι συναντά την Εύα και τότε κυριολεκτικά τρέχει συνέχεια πίσω της μέχρι να κερδίσει ένα ραντεβού από εκείνη .. Η μητέρα του, το μυστικό του, το παρελθόν της Εύα αλλά κι ότι άλλο φαίν...