Chapter 34

2.7K 318 14
                                    

*Τραγούδι για το κεφάλαιο:

Kings Of Leon-Sex on Fire*

__________________________________________

Στο χέρι της γλίστρησε το κινητό της μόλις το βρήκε μπροστά της, με την δεξή παλάμη της πληκτρολογούσε γρήγορα την επαφή που ήθελε να καλέσει ενώ με το πάνω μέρος της αριστερής σκούπιζε τα δάκρυα της.

Έφερε το κινητό στο αυτί της και περίμενε απάντηση ενώ ο επαναλαμβένος εκνευριστικός -για εκείνη- ήχος χτυπούσε τα αυτιά της. Άρχισε να αγχώνεται ενώ νόμισε πως τελικά δεν θα απαντήσει καθώς άρχισε να χτυπά το πόδι της νευρικά κάτω στο πάτωμα.

«Ναι;» η βραχνή φωνή του ακούστηκε από την άλλη γραμμή.

«Harry!» αναφώνησε γεμάτη ανακούφιση όμως από την άλλη γραμμή επικρατούσε μια σταθερή σιωπή.

«Harry..η Eva είμαι!» του είπε ανήσυχα ενώ άρχισε πάλι να κλαίει.

«Το ξέρω..» ακούστηκε κατά κάποιο βαθμό αρκετά αδιάφορος.

«Harry σε ικετεύω σε χρειάζομαι! Έλα εδώ!» του είπε γρήγορα,

«Σε παρακαλώ!» τα χέρια της και το πιγούνι της έτρεμαν.Τον χρειαζόταν εκείνη την στιγμή, εκείνο το λεπτό, να την αγκαλιάσει σφικτά και να της πει πως όλα θα πάνε καλά με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο.

«Eva.. Μετά από ότι έγινε μεταξύ μας...Μετά από όλα αυτά τα λόγια και τον τσακωμό..αφότου με έδιωξες..με παίρνεις και μου λες πως θες να με δεις;» η φωνή του ήταν αυστηρή.

«Harry! Σε παρακαλώ πολύ δηλαδή..σε χρειάζομαι..δεν είμαι καλά! Δεν...δεν..ήρθε εδώ ο δολοφόνος του πατέρα μου!» του εξήγησε αμέσως.

«Τι;» την ρώτησε απότομα..γεμάτος επιτέλους  ενδιαφέρον.

«Ήρθε να μου μιλήσει! Ήθελε να τον συγχωρέσω..μου..μου είπε..» οι λυγμοί την εμπόδιζαν να μιλήσει.

«Τι; Σε πείραξε;!» φώναξε αυτήν την φορά.

«Όχι..μου είπε ότι εκείνος σκότωσε τον Michael!» κατάφερε να του πει.

«Harry σε ικετεύω. Σε χρειάζομαι. Σε χρειάζομαι..» τόνισε τα λόγια της και εκείνος αναστέναξε.

«Ε-εντάξει. Θα έρθω..ίσα ίσα για δέκα λεπτά όμως.» της είπε και εκείνη ξεφύσησε.

«Εντάξει θα σε περιμένω..» μουρμούρισε και η κλήση τερματίστηκε μετά από αυτό.

Η Εva καθόταν στην άκρη του κρεβατιού χτυπώντας με ανυπομονησία το πόδι της στο πάτωμα..μέχρι να έρθει ο Harry..είχαν περάσει είκοσι λεπτά και ακόμα να χτυπήσει το κουδούνι ή να ακουστεί κάποιος χτύπος στην πόρτα.

ALIVE-Two Worlds CollideDonde viven las historias. Descúbrelo ahora