Το σημερινό πρωί η Eva ξύπνησε με ένα περίεργο συναίσθημα μέσα στο στέρνο της, οι ημέρες είχανε περάσει και ο Michael δεν την είχε ενοχλήσει ξανά, ευτυχώς.
Ίσως τα παράτησε..ίσως τελικά βρήκε από κάποιον ‘φίλο’ του τα χρήματα που χρειαζόταν και το σχέδιο τελείωσε εδώ.
«Τι βλακείες λέω!» χτύπησε το χέρι της στο τιμόνι.Μα φυσικά.. ποτέ δεν υπήρχε περίπτωση να τα παρατήσει..ποτέ δεν υπήρχε περίπτωση να εγκαταλείψει τόσο εύκολα..
Όταν κρέμεσαι από μια κλωστή και όλος ο κόσμος σου καταστρέφεται ότι και αν σου περάσει από το χέρι το αρπάζεις και στην συγκεκριμένη περίπτωση όπου μιλάμε για χρήματα, για πολλά χρήματα… Ο Michael δεν υπήρχε περίπτωση να τα αφήσει να του φύγουν έτσι εύκολα και απλά από τα χέρια.
Ήταν σαν πεινασμένος σκύλος που μύριζε κάποιο λιπώδες κόκαλο, θα το έκανε δικό του με νύχια και με δόντια. Δεν υπήρχε πίσω γύρισμα τώρα πλέον στο δρόμο τους.
Το αυτοκίνητο της Eva πάρκαρε μπροστά από το κτήριο όπου εργαζόταν και αμέσως εκείνη προχώρησε βιαστικά προς την είσοδο του αφού κλείδωσε το αυτοκίνητο της πίσω της.
Τα βήματα της γρήγορα και μεγάλα από το πουθενά την είχε πλημμυρίσει άγχος και αγωνία.
Τι γινόταν τέλος πάντων; Το μικρό της σώμα γλίστρησε μέσα στο ασανσέρ και το χέρι της πάτησε γρήγορα το κουμπί όπου θα την οδηγούσε στο όροφο που βρισκότανε το γραφείο της. Τα δάχτυλα της κουνιώντουσαν αγωνιωδώς..μέχρι που η πόρτα άνοιξε και ξεφύσησε προχωρώντας αργά έξω από το ασανσέρ.
Ένας μυρωδάτος αέρας γαλήνης επικρατούσε στον χώρο,
«Καλημέρα δεσποινίς Eva..» της είπε ευγενικά η γραμματέας της Anne,
«Καλημέρα και σε εσένα Patricia.» ανταπέδωσε με ένα αδύναμο χαμόγελο.
Κοίταξε γύρω της εξεταστικά, ξαφνικά το άγχος και η αγωνία χάθηκαν, εξαφανίστηκαν μονό μιας.
«Εμ..θέλετε βοήθεια σε κάτι; Ψάχνετε κάποιον;» ακούστηκε μπροστά της η φωνή της Patricia με τον ίδιο ευγενικό τόνο.
«Όχι..εμ..όλα καλά..είναι..όλοι εδώ;» ρώτησε αργά αργά με αρκετές παύσεις.
«Εμ..ο Κύριος Harry είναι μόνο εδώ, η Κυρία Anne λείπει για κάποιες δουλειές..δεν θα αργήσει όμως..» της απάντησε και η Eva έγνεψε ελαφρά.
«Εντάξει..» μουρμούρισε και πήγε να φύγει αλλά η ίδια φωνή την εμπόδισε,
«Εμ..α ναι..μου είπε η Κυρία Αnne να σας ενημερώσω..να πάτε να πάρετε από το γραφείο της έναν λαχανί φάκελο με τον αριθμό 331 αναγραφόμενο πάνω..είναι για εσάς τα έγγραφα, είπε να τα πάρετε και να τα ελέγξετε.» την πληροφόρησε και η Eva έγνεψε.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
ALIVE-Two Worlds Collide
ФанфикΜέσα από μια απρόοπτη συνάντηση στην εταιρία της μητέρας του, ο Χάρι συναντά την Εύα και τότε κυριολεκτικά τρέχει συνέχεια πίσω της μέχρι να κερδίσει ένα ραντεβού από εκείνη .. Η μητέρα του, το μυστικό του, το παρελθόν της Εύα αλλά κι ότι άλλο φαίν...