Chapter 2

8.2K 622 15
                                    

Το μικρό άσπρο mini cooper σταμάτησε στο παρκινγκ ενός τεράστιου κτηρίου, το χρώμα του ήταν σε ανάμειξη άσπρου με κίτρινου ενώ στολιζόταν στα παράθυρα και στην είσοδο από κρυστάλλινες πεντακάθαρες τζαμαρίες.

Όταν πλησίαζες την κεντρική είσοδό του και κοιτούσες προς τα πάνω ένιωθες λες και βρισκόσουν μπροστά από έναν  ‘γίγαντα’, πράγματι..έτσι ήταν. Οι όροφοι ήταν αρκετοί και ήταν σίγουρο πως όσο πιο ψηλά πήγαινες τόσο πιο μαγευτική θα ήταν θέα έξω από τα παράθυρα.

Ήταν απλά μοναδικά, μπορούσες να διακρίνεις πολλά μέρη από ολόκληρο το Λονδίνο να ‘ψαχουλέψεις’ από εκεί πάνω κάθε σημείο που σου τραβούσε την προσοχή ή που σε ενδιέφερε. Εκεί λοιπόν ήταν το κτήριο όπου εργαζόταν η νεαρή Eva Rayns..

Το σώμα της Eva βγήκε αργά από το αυτοκίνητο κλείνοντας την πόρτα του οδηγού και κλειδώνοντας τη πίσω της. Προχώρησε κρατώντας την τσάντα της προς την είσοδο και μπήκε στο κτήριο περνώντας διαμέσου της τεράστιας γυάλινης εισόδου.

Προχώρησε ευθεία σε ένα μακρύ διάδρομο και στα αριστερά της χαιρέτησε χαμογελώντας την υπεύθυνη κυρία στο ισόγειο, May Heather, έφτασε στο ασανσέρ και το χέρι της ακούμπησε το στρογγυλό ασημί κουμπί και οι συρόμενες πόρτες άνοιξαν, μπήκε μέσα και έπειτα πάτησε άλλο ένα κουμπί με τον αριθμό ‘9’ όπου ήταν ο αριθμός του ορόφου όπου βρισκόταν το δικό της γραφείο.

Το ασανσέρ ανέβαινε με σταθερή ταχύτητα προς τα πάνω ενώ εκείνη κοιτούσε τον εαυτό της στο καθρέφτη που υπήρχε μέσα σε αυτό, το χέρι της ανακάτεψε ελαφρά τις ανάλαφρες μπούκλες της που έπεφταν πάνω στο στενό της φόρεμα, το οποίο αναδείκνυε τέλεια το σώμα της, το ροζ κραγιόν που είχε απλώσει στα χείλη της τα έκαναν πιο ζουμερά και πιο προκλητικά, πράγμα σίγουρο που θα λάτρευε το αγόρι της.

Το ασανσέρ σταμάτησε και οι πόρτες άνοιξαν, ένδειξη πως έφτασε στον όροφο που έπρεπε, προχώρησε αργά έξω ξεφυσώντας και πλησίασε στον προθάλαμο του ορόφου αυτού. Μόλις είδε πως η γραμματέας της αφεντικίνας της δεν βρισκόταν στο γραφείο της προχώρησε προς εκείνης το γραφείο και χτύπησε αργά την πόρτα, δεν πήρε απάντηση και με περιέργεια άνοιξε την πόρτα και μπήκε,

«Εμ..Κυρία Styles θα-» πήγε να συνεχίσει τα λόγια της αλλά σταμάτησε μόλις είδε πως υπήρχε είδη και κάποιος άλλος μες το γραφείο της, ο γιος της.

Τα μάτια της έφυγαν αμέσως από εκείνον και επέστρεψαν σε εκείνη μπροστά της,

«Αμ..συγγνώμη δεν ήξερα πως ήσασταν με τον γιο σας..θ-θα έρθω σε λίγο..» είπε αγχωμένα ενώ ένιωθε δύο σμαραγδένια μάτια να την ‘καίνε’.

ALIVE-Two Worlds CollideOnde histórias criam vida. Descubra agora