Chapter 14

4.1K 351 10
                                    

(Είναι ώρα για λίγο #Harreva βρε παιδιά! Ας κάνουμε τόσο εμείς αλλά τόσο και εκείνοι ένα διάλειμμα από όλο αυτό το χάος και ας τους απολαύσουμε λίγο TOGETHER! Ελπίζω να σας αρέσει! Μπορείτε να μου στείλετε και άλλα τραγούδια όπως στο προηγούμενο κεφάλαιο..λυπητερά ή ερωτικά.. Καλό διάβασμα για ακόμη μια φορά giiiirls! Xx)

Η πόρτα του διαμερίσματος της Eva άνοιξε και αφού προχώρησε πρώτα εκείνη μέσα αργά ακολούθησε και πίσω της ο Harry. Η πόρτα έκλεισε ακριβώς μετά και η Eva αναστέναξε εξουθενωμένη πετώντας την τσάντα της στον καναπέ λίγο πάρα δίπλα τους.

Ο Harry προχώρησε και ‘έριξε’ το σώμα του στον απέναντι καναπέ εξίσου εξουθενωμένος ενώ ακούμπησε το κεφάλι του πίσω και έκλεισε τα μάτια του προσπαθώντας κάπως να ξεκουραστεί και να ηρεμίσει.

«Νόμιζα πως δεν πρόκειται να βγαίναμε ποτέ από αυτήν την εταιρεία..Ευτυχώς που τελικά λύθηκε το θέμα.... κατά κάποιο τρόπο..» μουρμούρισε η Eva ίσα ίσα που μπορούσε ο Harry να την ακούσει. Εκείνος δίχως να αλλάξει την θέση που είχε κούνησε το κεφάλι του γνέφοντας ελαφρά. Το δεξί χέρι της Eva ακούμπησε τον τοίχο δίπλα της και στερεοποίησε το σώμα της ενώ ακόλουθα έβγαλε τα παπούτσια της,..

«Βγάλτο από το μυαλό σου αγάπη μου, τελείωσε μην δώσεις περαιτέρω σημασία..» ακούστηκε έντονη η βραχνή φωνή του.

«Προσπάθησε να ηρεμίσεις, να ξεχαστείς και να μην αγχώνεσαι..τελείωσαν τα προβλήματα μας από εδώ και πέρα.» συνέχισε να της λέει.

Η Eva έγνεψε ελαφρά όμως από μέσα της την ίδια στιγμή εκείνη η φωνούλα επανήλθε σαν εκνευριστική μαι υπενθύμιση, ‘Μην είσαι και τόσο σίγουρος..Τώρα ξεκινάνε όλα’.Η Eva κούνησε το κεφάλι της αμέσως και πλησίασε δίπλα του.

«Είμαι τόσο πολύ κουρασμένη, δεν έχω όρεξη.. Θα πάω να κάνω ένα ντους και έπειτα θα πάω να κοιμηθώ, σε πειράζει;» τα δάχτυλα της μπλέχτηκαν στις μπούκλες του κάνοντας τον να ανοίξει τα μάτια του και να την κοιτάξει.

«Χμ..» κούνησε το κεφάλι του θετικά απολαμβάνοντας το άγγιγμα της.

«Και εγώ έτσι.. το ίδιο αισθάνομαι, θα κάνω και εγώ ντους και θα έρθω να κοιμηθούμε μαζί..» της είπε και χαμογέλασε ελαφρά ενώ ανταπέδωσε και εκείνη με ένα αδύναμο χαμόγελο.

Προχώρησε μακριά του και μόλις μπήκε στο μπάνιο, έβγαλε τα ρούχα της πετώντας στα στον κάδο με τα άπλυτα και προχώρησε έως την ντουζιέρα ανοίγοντας τη και ρυθμίζοντας τη στο ζεστό νερό. Η πόρτα πίσω της άνοιξε και ξανά έκλεισε επιτόπου, γύρισε και είδε τον Harry να της χαμογελάει ενώ έβγαζε την μπλούζα του.

ALIVE-Two Worlds CollideOnde histórias criam vida. Descubra agora