*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο:
Oasis-Wonderwall*___________________________
«Eva, τι έγινε;» η φωνή του Liamακούστηκε ενώ λαχανιασμένος έφτασε δίπλα στην Eva. Το βλέμμα της σηκώθηκε και ενώθηκε με το δικό του, το χέρι του κράτησε το δικό της και την σήκωσε όρθια από το κρύο έδαφος του διαδρόμου που καθόταν προηγουμένως. Μόλις βρέθηκε στα πόδια της, αμέσως τύλιξε τα χέρια της γύρω του και άρχισε να κλαίει.
«Liam,δεν..δεν..ήταν..ήταν τόσο ξαφνικό! Ήταν..μιλάγαμε..και..πήγα να φύγω..και μετά..» οι λέξεις έβγαιναν με δυσκολία από το στόμα της, αφού τα δάκρυα και οι βαθιοί λυγμοί που έβγαιναν από το λαιμό της την εμπόδιζαν.
«Eva..ηρέμισε..» την χάιδεψε αργά στα μαλλιά. «Ηρέμισε..και πες μου!» της τόνισε αργά και εκείνη πήρε μια μεγάλη βαθιά ανάσα προσπαθώντας να ηρεμίσει τον εαυτό της.
«Λιποθύμησε Liam, έχασε τις αισθήσεις του και σε κλάσματα δευτερολέπτου βρέθηκε χάμω στα πόδια μου..όταν..όταν γονάτισα δίπλα του για να ελέγξω το σφυγμό του..» η τρεμάμενη φωνή της εκεί σταμάτησε και η ίδια άρχισε να κλαίει περισσότερο.
«Δεν..δεν ένιωθα τίποτα!» φώναξε και άρχισε να σπαρταρά σαν ψάρι μέσα στην αγκαλιά του.
«Σσσς..ηρέμισε. Όλα θα πάνε καλά!» την διαβεβαίωσε κοιτάζοντας εξεταστικά το πρόσωπο της, το κατάλευκο δέρμα της και τις μεγάλες σακούλες που είχαν δημιουργηθεί κάτω από τα μάτια της εξαιτίας των χιλιάδων δακρύων που έριχνε καθημερινά τόσο καιρό.
«Ο πατέρας μου;» την ρώτησε ο Liam και κοίταξε γύρω του μήπως τον δει κάπου.
«Είναι ήδη μέσα! Βγήκε και είπε πως θα με ενημερώσει σε λίγο..» του απάντησε και αμέσως μετά μια αγχωμένη γυναικεία φωνή ήχησε στα αυτιά τους.
«Που είναι;» η Anneεμφανίστηκε μπροστά στον οπτικό τους ορίζοντα. «Που τον έχουν;» φώναξε και πλησίασε τρέχοντας το σημείο που βρισκόταν ο Liamκαι η Eva.
«Ηρεμίστε κυρία Anne..» προσπάθησε η Evaόσο μπορούσε να την ηρεμίσει αλλά η Anneείχε χάσει ήδη τον έλεγχο.
«Μη μου λες να ηρεμίσω!» της φώναξε οργισμένη, «Εσύ φταις! Τι έκανες στον γιο μου πάλι;!» της είπε άγρια και η Evaγούρλωσε τα μάτια.
«Δεν έκανα τίποτα εγώ! Πως μπορείς να με κατηγορείς; Πως; Ενώ εσύ και εκείνος κρύβατε κάτι τόσο σοβαρό, πέρα από οτιδήποτε ξέρεις ότι τον αγαπώ, ξέρεις ότι εάν πάθει κάτι..» η αυστηρή φωνή της Anneκάλυψε την ‘άψυχη’ δικιά της.
KAMU SEDANG MEMBACA
ALIVE-Two Worlds Collide
Fiksi PenggemarΜέσα από μια απρόοπτη συνάντηση στην εταιρία της μητέρας του, ο Χάρι συναντά την Εύα και τότε κυριολεκτικά τρέχει συνέχεια πίσω της μέχρι να κερδίσει ένα ραντεβού από εκείνη .. Η μητέρα του, το μυστικό του, το παρελθόν της Εύα αλλά κι ότι άλλο φαίν...