Επίλογος

3.1K 358 49
                                    

*Ακούστε το τραγούδι(πιάνο) σε επανάληψη:

Ólafur Arnalds - Lost Song*

______________________________________

Το κουδουνάκι χτύπησε πάνω στο γραφείο της ψυχολόγου Martha Rosalins ένδειξη πως η σύσκεψη που είχε με τον ασθενή της μόλις είχε τελειώσει.

«Harry, τελειώσαμε και εδώ πάλι για σήμερα. Έχω να πω πως έχεις δει πολύ μεγάλη βελτίωση..το παλεύεις. Μπράβο σου!» του είπε ξέπνοα ενώ σηκώθηκε όρθια σφίγγοντας του το χέρι.

«Ευχαριστώ πάρα πολύ.» της απάντησε εκείνος με χαμηλό τόνο και εκείνη του χαμογέλασε.

«Τα λέμε λοιπόν την επόμενη Τετάρτη;» τον κοίταξε και εκείνος έγνεψε καθώς της έδωσε τα χρήματα που έπρεπε για να την πληρώσει.

«Καλή σου ημέρα!» του χαμογέλασε και εκείνος έγνεψε χαμογελώντας ίσα ίσα ελαφρά καθώς βγήκε έξω από το γραφείο της.

Τα βήματα του αργά και εκείνος σιωπηλός να κοιτάει το πάτωμα καθώς προχωρούσε έξω από το κτήριο για να φτάσει έως το αυτοκίνητο του.

Ένα μήνα μετά από ότι έμαθε πως η μεγάλη του αγάπη δεν θα βρίσκεται ξανά κοντά του, είκοσι εφτά ημέρες μετά την κηδεία της, είκοσι πέντε μέρες μετά την μεγάλη κατάρρευση του δίπλα στον τάφο της, είκοσι μέρες μετά τα χιλιάδες δάκρυα που έριξε στο κρεβάτι τους..αγκαλιά με ένα φόρεμα της, δεκαοχτώ ημέρες μετά από τόση ξαγρύπνια, δεκαπέντε ημέρες μετά από την πρώτη του επίσκεψη στην ψυχολόγο, δεκατρείς ημέρες μετά από την απόφαση του να την κρατήσει μες την ζωή του ακόμη και έτσι..

Δέκα ημέρες μετά από την απόφαση του να μετακομίσει «μαζί της» σε ένα πιο μικρό σπίτι, ούτε στο διαμέρισμα της, ούτε στο δικό του, οχτώ ημέρες μετά από όταν οι ξαφνικοί εφιάλτες άρχισαν να στοιχειώνουν τον όχι πια ήρεμο ύπνο του, έξι ημέρες μετά από όταν χάζευε φωτογραφίες δικιές της και έκλαιγε ξανά, ακόμη πιο πικρά από άλλες φορές, πέντε ημέρες μετά αφότου βρήκε το νέο 'τους' σπίτι, τέσσερις ημέρες μετά αφότου πακέταρε 'τα πράγματα τους', τρεις ημέρες μετά αφότου ήταν πανέτοιμος πια, δύο ημέρες μετά αφότου μετέφερε τα πάντα στο 'νέο τους σπίτι', μία ημέρα μετά αφότου κοιμόταν στο νέο τους κρεβάτι, στο νέο τους δωμάτιο, στο νέο τους σπίτι...μαζί με το χαμόγελο της για συντροφιά.

ALIVE-Two Worlds Collideحيث تعيش القصص. اكتشف الآن