Chapter 9

4.2K 396 7
                                    

(A/N: Σόρρυ για το βαρετό κεφάλαιο που θα ακολουθήσει. thanks for ALL the support)


«Επαναλαμβάνω διακόπτω κάτι;» η Anne ύψωσε περισσότερο το τόνο της.

Θυμάστε εκείνο το προαίσθημα που λέγαμε; Τώρα αποδείχθηκε ότι ίσχυε. Τώρα ήρθε η ώρα να αντιμετωπίσουν την αλήθεια τούτη που έκρυβαν τόσο καιρό.

«Ε..ε..» ο Ηarry προσπαθούσε γρήγορα να βρει κάτι να πει για να ξεκινήσει μια πρόταση.

Το χέρι της Anne έσπρωξε με δύναμη την ανοιχτή πόρτα πίσω της όπου ο κρότος ήταν τόσο δυνατός όταν έκλεισες που έκανε τιναχτεί και να ανατριχιάσει ολόκληρς πλησιάζοντας έπειτα το μικροκαμωμένο σώμα της πίσω από τον Harry. Φόβος.

Ήρθε η ώρα όμως να αντιμετωπίσουν την Anne. Πραγματικότητα.

Μπορεί  η Anna να πίστευε πως όλο αυτό ήταν το σωστό, πως έπρεπε εκείνη να επιλέξει την σύντροφο του γιου της, πως έπρεπε τώρα να κρίνει αυτούς τους δύο νέους για το παράπτωμα που θεωρεί εκείνη για την αγάπη τους..αλλά όλο αυτό είναι άδικο.

Δεν μπορείς να απαιτήσεις από κανέναν να αγαπήσει κάποιον, δεν μπορείς να αφήσεις κανέναν να κρίνει τον άνθρωπο που έχεις στο πλευρό σου. Όπως και τα παλιά χρόνια πίστευαν πως κάθε άντρας και κάθε γυναίκα θα έπρεπε να ανήκουν στο ίδιο κοινωνικό στρώμα για να παντρευτούν. Κάποιος ισχυρός πρίγκιπας με κάποια εξίσου ισχυρή πριγκίπισσα άλλου βασιλείου με μεγάλη προίκα.

Και τι γινόταν; Ποια ήταν η συνέχεια; Κάποιος διάδοχος και πλήρη μελαγχολία στην εξουσία  του παλατιού, απάτη και εξωσυζυγική σχέση. Δεν υπάρχει αγάπη εάν οι άνθρωποι δεν είναι διαφορετικοί.

Ποτέ μην αγαπήσετε κάποιον που είναι ΙΔΙΟΣ με εσάς.

Το διαφορετικό είναι πάντα αυτό που μας κάνει να λατρέψουμε τον άλλον. Η διαφορετικότητα μεταξύ μας.. θα μας οδηγήσει στην αγάπη και έπειτα στην ομοιότητα και στον έρωτα του ζευγαριού.

«Αυτή η αγάπη είναι απαγορευμένη!» φωνάζει το υποσυνείδητο της Anne.

Τι πάει να πει απαγορευμένη αγάπη; Γιατί πρέπει να υπάρχει απαγορευμένη αγάπη; Ποιος την κρίνει; Ποιος δημιούργησε αυτόν τον ορισμό; Γιατί δύο άνθρωποι απαγορεύονται να αγαπιούνται;

Για κάθε άνθρωπο εκεί έξω που μέσα στην καρδιά του δημιουργείται αυτή η λάμψη από τα μάτια εκείνου που έχει ερωτευτεί..υπάρχει ελπίδα, δεν υπάρχουν εμπόδια. Και όταν δύο ψυχές που είναι το πεπρωμένο τους να είναι μαζί  βρουν η μία την άλλη, οι πηγές τις λάμψεις τους ενωθούν μαζί, και δημιουργηθεί  ένα λαμπρότερο φως, θα υπάρξει ένα εξίσου λαμπρό μέλλον μόνο εάν αυτοί οι δύο συνυπάρξουν ενωμένοι μαζί.

ALIVE-Two Worlds CollideDonde viven las historias. Descúbrelo ahora