Chapter 17

3.6K 325 16
                                    

(Γεια σας και πάλι cupcakes μου και συγγνώμη για την καθυστέρηση αυτή! Ελπίζω να σας άρεσε το προηγούμενο κεφάλαιο..γιατί από το σημερινό θα αρχίσουν τα πράγματα να αλλάζουν. Θα μάθουμε πολλά πράγματα και θα υπάρχουν νέες εξελίξεις! Το κεφάλαιο αυτό είναι αφιερωμένο στην "riastyles" η οποία κέρδισε το σχόλιο αφού σχολίασε πρώτη στο προηγούμενο κεφάλαιο! :D Hope you like ch.17! Καλό σας διάβασμα!)

«Για πες μας λοιπόν και κανένα άλλο νέο σου;» ακούστηκε περίεργα η βραχνή φωνή του Harry αφού είχε μπουκωθεί με αρκετό φαγητό.

«Εμ..δεν έχω κάτι άλλο..ξέρεις τα γνωστά..εδώ έψαχνα για δουλειά..αυτό..ξέρεις τα συνηθισμένα προβλήματα που έχει ένας νέος άνεργος..» απάντησε αμέσως έπειτα ο Michael.

Η Eva κάρφωσε αργά το πιρούνι της στο καλοψημένο φιλέτο της και έβαλε μια μπουκιά στο στόμα κοιτώντας με την άκρη του ματιού της έντονα και εξεταστικά τον Michael. Ένιωθε λες και δεν έβλεπε τον αδερφό της, ένιωθε λες και αυτός ο άνθρωπος δεν ήταν αίμα της.

Είχε αλλάξει τόσο, όχι μόνο εξωτερικά αλλά και εσωτερικά. Το πρόσωπο του είχε χάσει κάθε ζωντάνια και λάμψη από όταν ήτανε παιδιά, μεγάλες σακούλες είχανε ‘κρεμάσει’ κάτω από τα όμορφα γκρίζο-καστανά μάτια του που τώρα ήτανε μουντά και ‘άψυχα’.

Πολλά γένια είχανε βρεθεί στο πιγούνι του ενώ τα μαλλιά του ήταν ακούρευτα και ατημέλητα. Ήταν σαν να είχε παρατήσει τον εαυτό του, σαν να είχε αφήσει μόνος του τον εαυτό του να πέσει τόσο χαμηλά. Στο σκοτάδι. Στο σκοτάδι που είχε ρίξει και την ψυχή του και είχε όμως πάρει και την Eva μαζί.

{Flashback}

Ένας δυνατός γδούπος ακουγόταν ξανά και ξανά πίσω από την κεντρική πόρτα του διαμερίσματος της Eva.

«Τι στο;..» σήκωσε το σώμα της αργά από τον καναπέ και πλησίασε προς τα εκεί.

«Eva..» ακούστηκε μια βαριά φωνή να την φωνάζει. Δεν μπορούσε όμως να καταλάβει. Δεν μπορούσε να ακούσει καθαρά και να καταλάβει από ποιον προερχόταν αυτή η φωνή.

«Eva..!» η ίδια φωνή ακούστηκε πιο έντονα και δυνατά.

Το χέρι της άνοιξε την πόρτα και είδε έναν Michael σε πολύ χάλια κατάσταση.

«Michael..τι-τι..τι έπαθες; Τι;..» του είπε ανησυχητικά ενώ το βλέμμα της τον κοιτούσε γεμάτη φόβο.

ALIVE-Two Worlds CollideOnde histórias criam vida. Descubra agora