Chapter 36

2.4K 321 11
                                    

*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο(σε επανάληψη):

Coldplay-Trouble*

___________________________________________

 «Liam δεν με νοιάζει τι υπάρχει και τι όχι..θέλω να μου πεις τι εννοείς για αυτό το πρόβλημα καρδιάw του Harry..είμαι ικανή να φτάσω τα άκρα για να μάθω..για αυτό..ΠΕΣ!» τόνισε γεμάτη θυμό, απελπισία και πόνο. Τι της έκρυβε ο Harry;

«Εva..σε παρακαλώ μη με φέρνεις σε δύσκολη θέση..» πήρε το βλέμμα του από εκείνη.

«Liam σε παρακαλώ..εσένα εάν σου έκρυβαν ότι έχει κάτι ο άνθρωπος της ζωής σου τι θα έκανες; Δεν θα πάλευες με νύχια και με δόντια για να μάθεις; Σε ικετεύω πες μου..» τον παρακάλεσε.

«Eva..για να μην στο είπε σημαίνει πως ίσως δεν θέλει να το μάθεις.» ακούστηκε η φωνή του αυστηρή.

«Όχι! Σε παρακαλώ Liam..πες μου εσύ που το έμαθες αυτό;» τα χέρια της τον έστρεψαν προς εκείνη για να την κοιτάει κατάματα καθώς θα της μιλούσε. Εκείνος όμως δεν άντεξε στην όψη της αυτή, γεμάτη απελπισία και δάκρυα να παλεύουν να φύγουν από τα μάτια της, έτσι αποφάσισε να της πει τα πάντα..

«Άκου με προσεχτικά..Όπως ήδη σου έχω πει ο πατέρας μου είναι γιατρός και εγώ πηγαίνω και παρακολουθώ κάποια πράγματα μαζί του..Μια ημέρα λοιπόν γνώρισα τον Harry..» τον σταμάτησε αμέσως.

 «Ξέρεις τον Harry; Γνωρίζεστε;» ρώτησε γεμάτη έκπληξη.

«Ναι..» αναστέναξε βαθιά εκείνος.

«Μα..γιατί δεν μου το είπες;» τον ρώτησε αμέσως,

«Δεν ήξερα ότι γνωρίζεστε και εσείς μέχρι που τον είδα πριν λίγο..» της απάντησε γρήγορα.

«Και; Πες μου..συνέχισε..» τον πρόσταξε.

«Ο Harry από μικρή ηλικία είχε ένα θέμα με την καρδιά του, ένα πρόβλημα το οποίο οι γιατροί δεν το θεωρούσαν τόσο σοβαρό, έτσι  μετά την εφηβεία ξεκίνησε μια φαρμακευτική αγωγή που οι γιατροί πίστευαν ότι ήταν κατάλληλη για την ήπια κατάσταση του προβλήματος στο οποίο βρισκόταν..όμως τα τελευταία δύο χρόνια το πράγμα χειροτέρεψε από το πουθενά..» της εξηγούσε λεπτομερειακά.

«Τι εννοείς; Χειροτέρεψε; Τι εννοείς φαρμακευτική αγωγή; Και εμένα; Δεν μου έλεγε τίποτα;!» φώναξε στο τέλος.

«Eva..ηρέμισε..» τα χέρια του κράτησαν τους ώμους της προσπαθώντας να την ηρεμίσουν από το ξαφνικό αυτό της ξέσπασμα.

«Άσε με!» τινάχτηκε αμέσως από την λαβή του. «Πες! Συνέχισε!» του είπε έντονα.

«Η καρδιά του Harry άρχισε να αποδυναμώνει και να δείχνει μέρα με την μέρα πως τα φάρμακα δεν λειτουργούσαν όπως θα έπρεπε. Έτσι άρχιζε να έχει κάποια συμπτώματα όπως πόνο στο στήθος, αυξημένη πίεση ή ακόμη και δυσχέρεια στην αναπνοή τα οποία έδειχναν ότι η κατάσταση του κυμαινόταν προς έναν άλλο δρόμο..» εκεί σταμάτησε, λες και κάτι τον εμπόδιζε να συνεχίσει.

ALIVE-Two Worlds CollideOnde histórias criam vida. Descubra agora