Chapter 20

3.8K 310 10
                                    

(Chapter 20 is here! :D Το mention πηγαίνει στην γλυκιά 'Alkistis_1DLM''. Παρακαλώ κάθε φορά το τραγούδι που σας δίνω να το ακούτε σε επανάληψη γιατί δίνει κάτι 'διαφορετικό' το κάθε κεφάλαιο! Δείτε δίπλα στην εικόνα το "σπίτι" στο βουνό που μένει το #Harreva! Ελπίζω να σας αρέσει το κεφάλαιο! Καλό διάβασμα! Xx)

*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο:

The Fray-Look After You*

__________________________________________

«Γκρ..» η Eva πέταξε την σκούρα μπλε πετσέτα δίπλα της και πλησίασε για ακόμη μια φορά την κατσαρόλα και το τηγάνι που ήταν ενεργά μπροστά της στην ηλεκτρική κουζίνα. Είχε αποφασίσει να φτιάξει βραδινό για εκείνη και τον Harry ραβιόλια με κρέμα γάλακτος μια συνταγή που θυμόταν από την μαμά της. Μια συνταγή που είχε δει από εκείνη όταν διάβαζε στην κουζίνα τα μαθήματα της με μαζί της για συντροφιά και έκλεβε μερικές ματιές από την μαγειρική της.

«Έτσι..» μουρμούρισε στον εαυτό της και έριξε το ψιλοκομμένο σκόρδο και  τοκρεμμύδι μαζί με το βούτυρο στο τηγάνι για να τα σοτάρει. Αφού είδε πως τα μακαρόνια είχανε βράσει μέσα στο νερό στην κατσαρόλα δίπλα της τα σούρωσε και τα έριξε στο τηγάνι με τα άλλα υλικά, έβαλε και την κρέμα γάλακτος και τα ανακάτεψε.

«Ουφ..» ξεφύσησε μετά από κάποια λεπτά κλείνοντας το μάτι και προσθέτοντας το μεγάλο γυάλινο καπάκι του τηγανιού από πάνω.

«Ελπίζω να μην δηλητηριαστούμε..» μουρμούρισε στον εαυτό της καθώς έπλενε τα χέρια της.

Τα σκούπισε και προχώρησε έξω από την κουζίνα, στο σαλόνι του  ‘σπιτιού’ αυτού. Ήτανε πραγματικά πανέμορφο και εξωτερικά και εσωτερικά. Μαγευτικό πράγματι. Μια ανατριχίλα διαπέρασε το κορμί της και ένιωσε πως άρχιζε να κρυώνει.

Ο Harry ακόμα δεν είχε επιστρέψει, είχε πάει να κόψει ξύλα αλλά δεν είχε γυρίσει, προχώρησε αργά από το σαλόνι προς την μικρή τραπεζαρία και άνοιξε την μπαλκονόπορτα βγαίνοντας έξω σε μια μικρή βεράντα χαμηλού ύψους όπου κοιτούσε στο πίσω μέρος του σπιτιού. Σε μια ας θεωρήσουμε πίσω αυλή.

Μόλις το σώμα της βγήκε έξω, το τσουχτερό κρύο χτύπησε κάθε κύτταρο του σώματος της κάνοντας τις τρίχες των χεριών της να ανασηκωθούν αφού ήταν γυμνές από ύφασμα. Τα μάτια της εστίασαν ακριβώς μπροστά της, ο Harry με μια φαρδιά λεπτή φανέλα και με ένα από τα σκούρα του τζιν έκοβε ξύλα για το τζάκι όπως της είχε πει.

ALIVE-Two Worlds CollideWhere stories live. Discover now