(Το κεφάλαιο ανέβηκε ποιο νωρίς από ότι προγραμμάτιζα, γιατί βαριόμουν..και ήθελα οπωσδήποτε να ανεβεί η συνέχεια! Το mention πηγαίνει στην 'EandGstories' αυτή τη φορά η οποία είχε προτείνει σε παλιότερο κεφάλαιο το τραγούδι που θα ακολουθήσει παρακάτω. Καλό διάβασμα λοιπόν! Xx)
*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο:
Bruno Mars-Grenade(Boyce Avenue Acoustic cover)*
_______________________________________________________
«Μωρό μου θα κρυώσεις!» η φωνή του Harry αυστηρή γεμάτο ενδιαφέρον και προστασία απέναντι στην Εva,
«Άσε με, όχι!» του ανταπέδωσε πεισματάρικα καθώς έβγαλε τα παπούτσια της και σήκωσε το παντελόνι της για να ‘βυθίζει’ της πατούσες τις στα ρηχά νερά της ακτής στην μεγάλη τούτη παραλία στην οποία βρισκόντουσαν.
«Αγάπη μου, άσε τα πείσματα και τις απερίσκεπτες τρέλες σου, τα νερά είναι παγωμένα, το κρύο τσουχτερό!» της είπε και εκείνη κουνούσε συστηματικά το κεφάλι της αρνητικά.
«Δεν κάναμε δύο ώρες για να έρθουμε εδώ κάτω στην παραλία για να μην απολαύσω την θάλασσα! Σε παρακαλώ!» του είπε παιχνιδιάρικα σηκώνοντας το χέρι της προς το μέρος του ενώ εκείνος ξεφυσούσε ξανά και ξανά αγανακτισμένος.
«Δεν συνεχίζω αφού ξέρω όπως πάντα ότι δεν πρόκειται να καταφέρω τίποτα μαζί σου!» σταύρωσε τα χέρια του και συνέχιζε να περπατάει μερικά βήματα μακριά της, εκεί που η άμμος ήταν στεγνή και δεν έφταναν τα άγρια νερά.
«Καλά θα κάνεις! Είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις πίστεψε με!» του γέλασε και εκείνος την κοίταξε χαμογελώντας στραβά.
Συνέχισε να περιπατάει πιο γρήγορα τώρα, ρίχνοντας το βλέμμα της κάτω στις πατούσες της που ‘τσαλαβουτούσαν’ μέσα στα νερά,
«Δεν είναι κρύα τα νερά;» την ρώτησε και εκείνη απάντησε κουνώντας το κεφάλι της αρνητικά -πράγμα που ήταν ψέμα- ενώ είχε φυλακίσει το κάτω χείλος της με τα δόντια της.
«Ξέρεις πως νιώθω;» τον ρώτησε και εκείνος κούνησε το κεφάλι γεμάτος απορία,
«Πως;» την ρώτησε δυναμώνοντας την φωνή του αφού ο ήχος των δυνατών κυμάτων στα βράχια στο τέλος της παραλίας δυνάμωνε όλο και πιο πολύ στα αυτιά τους.
«Λες και είμαι η μικρή γοργόνα, η Άριελ, λες και μεταμορφώθηκα τώρα σε άνθρωπο και δοκιμάζω επιτέλους πως είναι περπατάς μέσα στο νερό, αλλά όχι να κολυμπάς με την ουρά σου! Αλλά με πόδια! Ανθρώπινα πόδια!» είπε σαν μικρό χαζοχαρούμενο παιδί του δημοτικού.
KAMU SEDANG MEMBACA
ALIVE-Two Worlds Collide
Fiksi PenggemarΜέσα από μια απρόοπτη συνάντηση στην εταιρία της μητέρας του, ο Χάρι συναντά την Εύα και τότε κυριολεκτικά τρέχει συνέχεια πίσω της μέχρι να κερδίσει ένα ραντεβού από εκείνη .. Η μητέρα του, το μυστικό του, το παρελθόν της Εύα αλλά κι ότι άλλο φαίν...