Chapter 16

3.7K 338 19
                                    

(Ένα πολύ σπέσιαλ κεφάλαιο που σίγουρα λατρεύω και ελπίζω να αρέσει και σε εσάς. Παρακαλώ ακούστε σε replay το τραγούδι 'Unconditionally' της Katy Perry καθόλη την διάρκεια που θα διαβάσετε το "Flashback".Μπορείτε να βρείτε το link δίπλα. Το κεφάλαιο αυτό είναι αφιερωμένο σε όσους γνωρίζουν και νιώθουν τι θα πει αληθινή αγάπη+ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟΥΤΣΙΚΟ. Xx Καλό διάβασμα♥)

 Τα μάτια της κοιτούσαν εξεταστικά κάθε φωτογραφία ενώ γλιστρούσαν κάθε λίγο κάθε μια ξεχωριστά στα μικρά χέρια της. Της χάζευε έντονα..αναμνήσεις περιτύλιξαν το μυαλό της. Οι φωτογραφίες αυτές ήταν πολύ σημαντικές για εκείνη. Οι φωτογραφίες αυτές δεν ήταν απλή ανάμνηση ή κάτι τέτοιο.

Οι φωτογραφίες αυτές άνηκαν σε εκείνη και στον Harry.

Οι φωτογραφίες αυτές ήταν από την πρώτη τους φορά.

{Flashback}

Μόλις η πόρτα του σπιτιού της έκλεισε η πλάτη της Eva έπεσε πάνω σε αυτή και αμέσως ήρθε στέρνο με στέρνο με τον Harry, τα χείλη τους ήταν ενωμένα και φιλιόντουσαν παθιασμένα για μία ακόμη φορά. Τα χέρια της είχαν χαθεί μέσα στις μπούκλες του ενώ εκείνος ανέβαζε τα χέρια του από τους γοφούς της προς τα πάνω μέχρι το στήθος της.

«Harry..» αναστέναξε μέσα από το φιλί αλλά εκείνος έδειχνε πως δεν άκουγε,

«Harry!..» επανάλαβε λίγο πιο έντονα και αμέσως τραβήχτηκε από πάνω της,

«Αμ..ναι..εμ..συ-συγγνώμη Eva απλά παρασύρθηκα..Συγγνώμη..» γούρλωσε ελαφρά τα μάτια του και έτριψε το σβέρκο του.

«Ηρέμισε..γι’ αυτό θέλω να σου πω. Είμαι αποφασισμένη, θέλω να σου αφεθώ, είμαι έτοιμη, θέλω να σου δώσω ότι πολυτιμότερο έχω γιατί σε αγαπώ. Πιστεύω πως μετά από οχτώ μήνες σχέσης είμαι έτοιμη. Ήρθε η στιγμή.» του χαμογέλασε ελαφρά και εκείνος ανταπέδωσε,

«Είσαι σίγουρη αγάπη μου; Δεν θέλω να σε πιέσω για τίποτε. Είσαι σίγουρη;» την ρώτησε και εκείνη έγνεψε.

«Πάω να κάνω ένα ντους όμως πρώτα..εντάξει;» τον ρώτησε και εκείνος έγνεψε ενώ συνέχισε να χαμογελά. Προχώρησε και την φίλησε απαλά στα χείλη πριν εκείνη φύγει προς το μπάνιο.

Το σώμα της προχώρησε έξω από το μπάνιο, τα βρεγμένα μαλλιά της έπεφταν απαλά στους ώμους της, ενώ φορούσε ένα ροζ κοντό νυχτικό με τα αγαπημένα της μαύρα δαντελωτά εσώρουχά της από μέσα.

ALIVE-Two Worlds CollideWhere stories live. Discover now