(Όσοι συνεχίζετε να διαβάζετε την ιστορία μου, σας ευχαριστώ πάρα πολύ! Ελπίζω να σας αρέσει η συνέχεια του fan fiction αυτού. Το mention πάει στην 'AMillionKissesDeep' μια πολύ πολύ πολύ γλυκιά φαν του fan fic αυτού! Ακούστε το τραγούδι παρακάτω σε επανάληψη και καλό διάβασμα my cupcakes! Xx )
*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο:
Demons - Imagine Dragons (Boyce Avenue feat. Jennel Garcia acoustic cover)*
________________________________________________________________
Το σώμα της Eva έκατσε την άκρη του καναπέ ενώ το δεξί χέρι της κρατούσε το τηλέφωνο της στο αυτί της,
«Ναι γυρίσαμε εχθές το πρωί..» έλεγε με ένα μικρό χαμόγελο στο άτομο που μιλούσε στην άλλη γραμμή.
«Εμ, κάτσαμε σχεδόν εφτά ημέρες..από την προηγούμενη Δευτέρα..και σήμερα θα ξεκινήσουμε κανονικά την εβδομάδα με την δουλειά..» συνέχισε ενώ η όψη του Harry εμφανίστηκε μπροστά της.
«Όχι Emily, όχι!» γέλασε και ακούμπησε πίσω στην πλάτη του καναπέ,
«Ναι ναι, ήταν πράγματι πολύ ωραία..» σχολίασε και έριξε ένα βλέμμα προς τον Harry που είχε κάτσει ακριβώς στο απέναντι καναπέ και την κοίταζε εξεταστικά καθώς έβαζε τα παπούτσια του.
«Θα σου πω λεπτομέρειες από κοντά..» είπε στην φίλη της στην άλλη γραμμή,
«Ναι, μην μου ανησυχείς..Και θα συνεννοηθώ με τον Harry και εσύ με τον Niall και θα πάμε..ναι..θα θέλει σίγουρα έχουν καιρό να ειδωθούνε!» της είπε και ο Harry χαμογέλασε πλατιά στο άκουσμα των λέξεων της ενώ σηκώθηκε και κάθισε δίπλα της.
«Χαιρετίσματα πες..» της μουρμούρισε στο αυτί της ενώ άρχισε να την φιλά και να την δαγκώνει σταδιακά λίγο πιο κάτω από τον λοβό του αυτιού της.
«Ωραία Emily, χάρηκα που τα είπαμε. Θα σε πάρω για να κανονίσουμε. Φιλιά και..και χαιρετίσματα από τον Harry.» της είπε προσπαθώντας να διατηρήσει σταθερή την φωνή της και να μην αναστενάξει εξαιτίας των κινήσεων που έκανε ο Harry.
«Ωραία, bye.» ήταν οι τελευταίες τις λέξεις πριν το κλείσει.
«Harry!Είσαι τρελός;!» τον ρώτησε και εκείνος σήκωσε τους ώμους γεμάτος απορία.
«Τι έκανα;» πήρε ένα αθώο αλλά ταυτοχρόνως ηλίθιο ύφος.
Η λαβή του γύρω από την μέση της, την έσφιγγε έντονα ενώ εκείνη προσπαθούσε να αντισταθεί στα δαγκώματα και στα φιλιά που άφηνε στο δέρμα του λαιμού της, στο πιγούνι και στο λοβό του αυτιού της.
ESTÁS LEYENDO
ALIVE-Two Worlds Collide
FanficΜέσα από μια απρόοπτη συνάντηση στην εταιρία της μητέρας του, ο Χάρι συναντά την Εύα και τότε κυριολεκτικά τρέχει συνέχεια πίσω της μέχρι να κερδίσει ένα ραντεβού από εκείνη .. Η μητέρα του, το μυστικό του, το παρελθόν της Εύα αλλά κι ότι άλλο φαίν...