(double update! μακράν ένα από τα αγαπημένα μου κεφάλαια! Καλό σας διάβασμα xx)
*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο(σε επανάληψη):
Little Mix-Good Enough*
______________________________________________Το σώμα της Eva στάθηκε μπροστά από την κεντρική πόρτα του διαμερίσματος του Harry, το δάχτυλο της άγγιξε το στρογγυλό κουπί του κουδουνιού και αφού ήχησε δύο συνεχόμενες φορές αργά βήματα ακούστηκαν να πλησιάζουν πίσω από την πόρτα και η Eva περίμενε αγωνιωδώς να βρεθεί μπροστά της. Η πόρτα άνοιξε και ο Harry έμεινε να την κοιτάει σιωπηλός, γεμάτος απορία..
«Γεια;» ακούστηκε σαν ερώτηση πιο πολύ η λέξη που βγήκε ψιθυριστά από τα χείλη του.
«Θέλω να σου μιλήσω.» του τόνισε αργά και εκείνος έσμιξε τα φρύδια του κοιτάζοντας εξεταστικά την μάσκαρα που είχε τρέξει γύρω από τα μάτια της.
«Έκλαιγες;» την ρώτησε σηκώνοντας το φρύδι του ελαφρά.
«Ναι..και η ευθύνη είσαι για ακόμη μια φορά εσύ!» του είπε απότομα και εκείνος γούρλωσε ελαφρά τα μάτια.
«Ουόυ, τι είπες μόλις τώρα;» την ρώτησε και εκείνη αναστέναξε.
«Τι δεν καταλαβαίνεις Harry; Όλο κλαίω, όλο πονάω, η ψυχή μου πεθαίνει και εσύ όπως πάντα κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις..κάνεις πως δεν βλέπεις πως εσύ είσαι η αιτία!» τόνισε και εκείνος έμεινε να την κοιτάει σιωπηλός.
«Eva..δεν καταλαβαίνω για ποιο πράγμα μιλάς..και γιατί ήρθες τώρα εδώ. Εάν είναι για το γεγονός ότι έφυγα έτσι το πρωί..» πήγε να πει τραβώντας αργά τις μπούκλες του από το πρόσωπο του αλλά δεν τον άφησε να συνεχίσει.
«Υποτίθεται ότι θα μου σκούπιζες τα δάκρυα μου Harry και όχι ότι θα τα προκαλούσες!» του φώναξε και άρχισε να κλαίει ξαφνικά.
«Μα! Πέρνα μέσα!» την τράβηξε με δύναμη από τον καρπό και την έβαλε μες το διαμέρισμα του κλείνοντας αμέσως πίσω του την πόρτα. «Τι θες; Τι υστερίες είναι αυτές;» την πλησίασε.
«Γιατί δεν μου το είπες Harry; Γιατί;» τον ρώτησε και εκείνος έκανε ένα βήμα μακριά της.
«Ποιο πράγμα;» την ρώτησε αμέσως.
«Γιατί δεν μου είπες για το πρόβλημα με την καρδιά σου..» του είπε καθώς περπατούσε αργά έως το μέρος του.
«Πως έλεγες ότι είμαι εγώ η φταίχτρα; Είμαι εκείνη που έκρυβε τα πάντα ενώ εσύ ήσουν σωστός απέναντι μου; Πως; Πες μου!» ύψωσε λίγο τον τόνο της.
DU LIEST GERADE
ALIVE-Two Worlds Collide
FanfictionΜέσα από μια απρόοπτη συνάντηση στην εταιρία της μητέρας του, ο Χάρι συναντά την Εύα και τότε κυριολεκτικά τρέχει συνέχεια πίσω της μέχρι να κερδίσει ένα ραντεβού από εκείνη .. Η μητέρα του, το μυστικό του, το παρελθόν της Εύα αλλά κι ότι άλλο φαίν...