(Παρακαλώ θα ήθελα η κάθε μία από εσάς να μου γράψει ένα ή δύο τραγούδια σε σχόλιο που πιστεύετε ότι ταιριάζουν με την ιστορία. <3 Καλό διάβασμα giiirls Xx)
Ένα ελαφρύ χτύπημα στην πόρτα έκανε το μυαλό της Eva να διαλυθεί αμέσως από τις σκέψεις της και να γυρίσει το σώμα της προς την πόρτα.
«Ναι;» είπε καθώς αντίκρισε την Patricia, την γραμματέα της Anne.
Η γυάλινη πόρτα άνοιξε και η κοπέλα μπήκε στο γραφείο.
«Η Κυρία Anne σας θέλει στο γραφείο..» μουρμούρισε και η Eva ξεφύσησε,
«Μόνο εμένα;» την ρώτησε έπειτα αμέσως,
«Ναι..μόνο εσάς.» την ενημέρωσε και πήρε ένα θετικό νεύμα από την Eva πριν φύγει από γραφείο.
Η Eva προχώρησε μακριά από το παράθυρο προς την πόρτα και πριν ακουμπήσει το χέρι της στο πόμολο έφτιαξε κάπως με τα χέρια της τα ρούχα που φορούσε. Άνοιξε την πόρτα και την έκλεισε αμέσως πίσω της, ξεφύσησε και σήκωσε το βλέμμα της, χωρίς να το καταλάβει τα μάτια της ‘κατευθύνθηκαν’ προς το γραφείο του Harry.
Μέσα από την τζαμαρία που περιτριγύριζε το γραφείο του μπορούσε να αντικρίσει κάπως το ψηλό του σώμα να στέκεται μπροστά στο παράθυρο όπως ακριβώς ήταν το δικό της πριν λίγο. Τα χέρια του σταυρωμένα και το μόνο επιπλέον που μπορούσε να διακρίνει ήταν το βλέμμα του, το οποίο ήταν αυστηρό και έντονο και είχε ‘χαθεί’ στην θέα έξω από το παράθυρο.
Ήταν σίγουρη πως σκεφτόταν τα ίδια πράγματα που σκεφτότανε και εκείνη πριν, που έχουνε φτάσει, τι θα γίνει τελικά ίσως και κάποιες όμορφες δικές τους αναμνήσεις του παρελθόντος.. το μόνο σίγουρο όμως είναι ότι ένα πράγμα δεν υπήρχε περίπτωση να σκεφτόταν εκείνος.
Το χωρισμό.
Ναι, εκείνη είδη το σκεφτότανε αρκετά.
Πίστευε πως ίσως εάν βάλει ένα τέλος σε όλο αυτό δεν θα γλιτώσει μόνο από εκείνη και από τα προβλήματα που δημιουργεί σε εκείνον και στην μητέρα του αλλά θα γλίτωνε και από τον ίδιο της τον αδερφό.
Χωρίς πολλές σκέψεις περαιτέρω, το σώμα της έφυγε από την θέση που βρισκόταν εκείνη τη στιγμή και κατευθυνόταν με γρήγορα βήματα προς το γραφείο της Αnne, περνώντας από το διάδρομο έριξε μια μικρή ματιά στην Patricia και συνέχισε προς τον προορισμό της.
ESTÁS LEYENDO
ALIVE-Two Worlds Collide
FanficΜέσα από μια απρόοπτη συνάντηση στην εταιρία της μητέρας του, ο Χάρι συναντά την Εύα και τότε κυριολεκτικά τρέχει συνέχεια πίσω της μέχρι να κερδίσει ένα ραντεβού από εκείνη .. Η μητέρα του, το μυστικό του, το παρελθόν της Εύα αλλά κι ότι άλλο φαίν...