Chapter 5

5.7K 498 11
                                    

“Your sex is on fire..”

Στην ζωή μπορείς να συναντήσεις και να οδηγηθείς στην αγάπη όχι απλά βρίσκοντας ένα τέλειο άνθρωπο αλλά ψάχνοντας για εκείνον που η καρδιά του, η ψυχή του, όλο του το είναι ΔΕΝ θα είναι τέλειο.

Ο άνθρωπος αυτός θα σε συνοδέψει στην ζωή, θα σε κάνει να κυνηγήσεις όλα τα πάθη σου και ποτέ μην αρνηθείς, ποτέ κανείς δεν θα ξέρει εάν αυτό είναι ρεαλιστικό ή όχι, η ζωή είναι μια τρελά, που πίσω από αυτή κρύβονται πολλά πράγματα, πράγματα καλά θαμμένα και κρυμμένα που εάν αποκαλυφθούν όλα θα αλλάξουν..μέχρι τότε όμως άσε την ζωή να κυλήσει όπως είναι προγραμματισμένα να κυλήσει..

Μην σκεφτείς ποτέ για το εάν είσαι καλός ή για το αύριο, η ζωή θέλει παιχνίδι και διασκέδαση..Άσε την τρέλα, την αγάπη, το πάθος να σε οδηγήσουν στον έρωτα.. Λίγος έρωτας σε κάνει να ξεχνάς, είναι το εργαλείο που διώχνει κάθε πρόβλημα, κάθε αρνητική σκέψη, κάθε μυστικό..πολύ μακριά.

Η πόρτα του διαμερίσματος της Eva άνοιξε αργά και δύο σκοτεινές φιγούρες μπήκαν μέσα,

«Σσς..περίμενε να ανάψω το φως..» ακούστηκε η φωνή της να η διακόπτει όλη αυτήν την ησυχία που επικρατούσε μέχρι πιο πριν στο χώρο,

«Καλά.» απάντησε ο Harry και έκλεισε την πόρτα πίσω του, η παλάμη της Eva άνοιξε το διακόπτη ενώ έπειτα πέταξε τα κλειδιά της πάνω στο ξύλινο έπιπλο που είχε ακριβώς δίπλα από την πόρτα.

Ο Harry τύλιξε τα χέρια του γύρω της και την κόλλησε πάνω στο σώμα του φιλώντας τη αμέσως παθιασμένα,

«Σου έχω πει να μην κάνεις χαζομάρες..με κάνεις και γελάω και είδες τι έγινε..» του είπε γρήγορα ενώ γέλαγαν και οι δύο μαζί,

«Εγώ φταίω που η ξινή γειτόνισσα σου είναι μυγιάγγιχτη;» σήκωσε το φρύδι του ενώ την ξανά φίλησε.

«Μυγιάγγιχτη; Γελάγαμε λες και είμαστε μεθυσμένα! Την ξυπνήσαμε..» του είπε και αυτήν την φορά ένωσε εκείνη πρώτη τα χείλη της με τα δικά του.

«Δεν νομίζω να μπορούσε να κοιμηθεί ούτως ή άλλως..» της χαμογέλασε πιο έντονα,

«Τι εννοείς;» τον ρώτησε περίεργα,

«Να το πρωί έκανα μια υπόσχεση και θα την κρατήσω..» της είπε πονηρά κλείνοντας της το μάτι,

«Χμ..είμαι έτοιμη να την πραγματοποιήσεις..» του είπε δαγκώνοντας το κάτω χείλος της έντονα.

ALIVE-Two Worlds CollideTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang