Chapter 18

3.4K 309 19
                                    

(Άλλο ένα καινούργιο κεφάλαιο έφτασε! :) Ελπίζω να σας άρεσε το προηγούμενο και να σας αρέσει και αυτό! Το κεφάλαιο αυτό είναι αφιερωμένο στην Cat_Directioner' όπου κέρδισε το mention από τα δεύτερο σχόλιο του προηγούμενου κεφαλαίου δεκαεφτά. Areyouready? Καλό διάβασμα λοιπόν!x)

*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο:

Miley Cyrus-Rooting For My Baby*

_____________________

Τα μάτια της Eva άνοιξαν αργά, κοίταξε γύρω της και είδε τον Harry να κοιμάται δίπλα της ήρεμα ενώ είχε τυλίξει το χέρι του γύρω από την μέση της. Αναστέναξε και έτριψε το κεφάλι της με την παλάμη του χεριού της, ξεφύσησε και ξανά έκλεισε τα μάτια της.

Μετά από την χθεσινή επίσκεψη του Michael στο σπίτι της δεν ήξερε πως θα μπορέσει να συνεχίζει να εργάζεται στην εταιρεία ανενόχλητη. Ξέροντας πως ο Michael θα βρίσκεται εκεί. Ξέροντας πως θα βρίσκεται στο διπλανό γραφείο από το δικό της. Ξέροντας πως θα την ενοχλεί όποτε θέλει. Ξέροντας πως θα εξαπατά την εταιρεία. Ξέροντας πως θα εξαπατά τον ίδιο τον Harry.

Αναστέναξε αγανακτισμένα ενώ προσπαθούσε να σκεφτεί κάτι. Έπρεπε να του το πει. Αυτό θα έκανε. Έπρεπε να μιλήσει στον Harry. Αφού ήταν εκείνος ειλικρινής και της τα έλεγε όλα..τότε θα έπρεπε και εκείνη να είναι το ίδιο σωστή και ειλικρινής απέναντι του. Θα έπρεπε να σκεφτεί πως και τι ακριβώς θα του πει. Θα του πει μόνο για τον Michael ή τα πάντα από την αρχή;

Χρειαζόταν όμως χρόνο. Αρκετό χρόνο για να μπορέσει να προσδιορίσει ακριβώς τα  πράγματα. Δεν θα πήγαινε στη δουλειά. Όχι σήμερα δεν θα πήγαινε. Αν και ήταν αρχή της εβδομάδας και θα είχε πολλά να κάνει, δεν θα πήγαινε. Αλλά δεν θα πήγαινε και ούτε ο Harry. Ναι, δεν θα τον άφηνε να πάει. Αλλά έτσι όμως ο Michael θα είχε όλο το πεδίο ελεύθερο να ξεκινήσει από την πρώτη μέρα τις βρομοδουλειές του. Ότι στο καλό ήθελε να κάνει. Ότι είχε σχεδιάσει να κάνει.

Γκρίνιαξε θυμωμένα και κούνησε αργά το σώμα της προσπαθώντας να ξεφύγει από τη λαβή του Harryόμως εκείνη πιεζόταν και ήταν σφιγμένη γύρω της αρκετά. Ο Harry κουνήθηκε και σμίγοντας τα φρύδια του άνοιξε τα μάτια του αργά και την κοίταξε,

«Αχ..τι τρέχει;» είπε αργά ενώ η φωνή του ήταν πολύ βαθιά και πιο βραχνή από ότι συνήθιζε εξαιτίας του ύπνου,

ALIVE-Two Worlds CollideTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang