.
An era pe o canapea. Era imbracata intr-o rochita scurta. Era mai frumoasa decat mi-o aminteam. Se uita la noi indiferenta. Ginger si Stella s-au asejat langa ea, iar Ryan pe un fotoliu. Pe masa era ceai pentru toata lumea.
Zen:Ai ajuns sa bei ceai? Asta e o mare schimbare.
An:S-au petrecut multe schimbari de cand am plecat din New York.
Atunci mi-am dat seama ca vocea ii semana cu cea a Andrei.
Josh:De ce esti asa indiferenta cu noi? Ai uitat de unde ai plecat?
An:Mai bine taci.
Ginger:Vezi cum vorbesti.
Josh:Vad ca v-ati schimbat toti. Sunteti ca snobii aia bogati.
Eu nu am putut spune nimic. De afara a intrat un batran. Toti, inafoara de mine, Zen si Josh s-au ridicat. An i-a sarutat mana si a spus ceva in alta limba.
Batranul:Ma bucur sa va cunosc. Prietenii Anastasiei sunt bine veniti.
Josh:Am vazut.
Stella:Josh ai grij...
Batranul:E in regula Stella, lasal! De cand cu paparazzi a trebuit sa luam masuri mai stricte. Imi cer scuze pentru neplaceri.
Batranul s-a uitat la mine zambind, apoi a spus ceva tot in limba aia ciudata. An i-a raspuns apoi a plecat furioasa. Ginger si Stella s-au dus dupa ea.
Ryan:Eu ma retrag.
Batranul:Bine.
Josh:Mergem si noi. Am batut atata cale si An nici nu vrea sa ne vada.
Batranul:Va rog sa mai ramaneti.
Zen:Daca va face placere.
Josh:Eu nu mai raman deloc!
Zen:Josh!
Batranul:Sper sa o intelegeti pe nepoata mea. E foarte dureros pentru ea sa se intoarca in trecut.
Batranul a inceput sa tuseasca foarte zgomotos. An a venit spre el alergand si l-a luat de mana. I-a spus ceva in limba lor ciudata, dar batranul a refuzat.
Batranul:Anastasia nu fi asa rece cu oaspetii tai.
An:Timpul a schimbat multe.
A vrut sa iasa iar din camera.
Batranul:Dar inima unui romanov nimic nu o schimba.
Atunci am surprins o lacrima pe obrazut ei. M-am ridicat si am luat-o in brate. Nu s-a opus ci s-a uitat in ochii mei.
Eu:Imi amintesc. Acum chiar imi amintesc si imi e dor de tine. Extrem de dor.
A zambit.
An:Te iubesc!
Eu:Si eu!
Ne-am sarutat. Batranul era fericit. Ne-am casatorit anul urmator. Batranul, adica tarul a murit, dar a murit fericit. Le-a vazut pe fetele noastre. Da An si cu mine avem copii. Doua fete gemene. Ambele blonde si cu ochii albastrii. Am inteles ca asa sunt toti din familia Romanov, la ochi ma refer. Tarul a murit cand fetele aveau trei ani. Ne-a lasat mie si Anastasiei Rusia. Dima a murit si el. L-a asasinat An cu ajutorul lui John. De ce? Pentru ca el si familia lui i-au asasinat parinti si au provocat accidentele lui Alex, asta am aflat mai tarziu de la Ian. Eu, An si fetel noastre suntem singuri care mai traiesc din familia Romanov. Da am luat numele ei de familie. Stella s-a casatorit cu Kevin Genovese. Josh cu Ginger. Zen a ramas burlac si ne-a botezat fetele. El si Ryan. Zen a afla ca are cancer si a murit cand fiicele noastre aveau doi ani. Nu am mai tinut legatura cu clanul Genovese. Sunt fericit! Aaaa da Chris mai are 20 de ani de inchisoare. Andra nu stiu ce mai face. Am uitat complet de ea. Parintii mei sunt fericiti cu doua nepotele nazdravane ca Alisa si Katia. Viata mea a luat in sfarsit o forma alaturi de An.
CITEȘTI
Roscata
AdventureVreau să vă mulțumesc pentru că mi-ați citit și îmi citiți cartea. Am fost uimită să constat că vă place cartea mea. Cand reusim sa devenim celebri si atingem un nivel social tindem sa uitam ce am fost, dar oare cei care pierd tot, familie, faima, s...