Au trecut doua luna si de cand sunt cu Xavier si ne iubim. Stella e de treaba imi aminteste de Ginger, dar e inocenta. Stateam la “blocuri” cum spuneam noi. Locul unde il asteptam pe Zen la inteput. Deja au trecut trei luni de la moartea lui Alex. Am uitat complet de el. Am ascuns pozele cu tot ce tinea de trecut. M-am mutat la Xavier. Parintii lui Xavier lucreaza mult si sunt si despartiti asa ca el sta singur la vila. Aaaa si peste cateva zile e ziua mea.
Zilele trec. Azi e ziua cea mare.
X:Iubit-o neata’!
Eu:Neata’!
X:La multi ani! Imbracate repede.
Eu:De ce?
X:Asa!
M-am imbrac si ne-am vazut cu Randy,Zen, Stella si Josh. Toti mi-au urat la multi ani. Am urcat in avion eu, Josh, Stella si Xavier. Cand am coborat am simtit ca sunt pe cale sa lesin. Eram in Londra. Eram fericita dar si trista.
X:Am spus ca ti-ar face bine sa-ti revezi tovarasii.
Eu:Pai hai la bar.
Am mers toti unde lucra Alex. Nu l-am gasit acolo pe Chris, dar am gasit o alta cunostinta care mi-a spus ca s-ar putea sa-l gasesc pe Chris cu John. John era un mafiot din oras. Atunci m-am dus la Ginger la scoala. Era schimbata. Avea parul roz.
G:An!
M-a luat in brate. I-am prezentat pe fiecare in parte si am mers undeva pe iarba.
Eu:Cum ati dus-o dupa ce am plecat?
G:L-a inceput am fost tristi, dar abea mai tarziu a fost rau. Dima s-a intors contra noastra. A vrut sa ne fie dealer pentru ca te iubea, dar cand ai plecat s-a intors contra noastra si la tras si pe Chris cu el. Asa ca am ramas eu si Andy contra lui John si restu. Toti au inceput sa se lege de noi. Andy s-a dat la sora lui Ryan, dar nu i-a reusit. Julia s-a mutat inapoi, iar Ryan a inceput sa umble cu noi. Dima s-a legat de Andy s-au certat rau si…
A facut o pauza.
G:Si Dima a scos pistolul. Andy a murit impuscat in cap. Ryan mi-a spus ca s-a indragostit de tine de mult de cand stateai in Viena si ca inca te iubeste.
Eu:Pai si ce mai face Ryan?
G:Nici el nu o duce bine. Ne mai vedem uneori si m-ai fumam. Apropo nu ai niste bani ceva? Nu mai am droguri deloc.
Eu:Ba da.
I-am dat droguri.
G:Merci!
Eu:Pai si cu tine cum a ramas cum o mai duci?
G:Prost. Toti se leaga de mine. Si a mai aparut si zvonul ca cica Alex nu a murit ca zace pe undeva.
Eu:Poftim?
G:Eu una nu cred.
Au inceput sa ii curga lacrimile. Ginger a vazut accidentul.
Eu:Acum m-am intors asa ca lucrurile se vor schimba.
J:Suntem si noi pe aici.
X:Exact.
G:Dar tu cum o duci?
I-am povestit tot. Apoi am mers toti in padure l-a vechiul nostru loc de intalnire.
CITEȘTI
Roscata
AdventureVreau să vă mulțumesc pentru că mi-ați citit și îmi citiți cartea. Am fost uimită să constat că vă place cartea mea. Cand reusim sa devenim celebri si atingem un nivel social tindem sa uitam ce am fost, dar oare cei care pierd tot, familie, faima, s...