Capitolul 23

335 19 0
                                    

G:Una e An.

R:Ce i-am spus noi si ce a facut ea.

G:Tipic  ei.

Eu:Scumpule nu veniti la masa?

D:An?

Eu:Pentru tine sunt cel mult Ana, clar?

D:Da vad ca inca iti permiti cam multe. Hai sa-ti arata ca nu mai esti asa tare.

J:Si ce o sa-i faci?

X:Cu noi aici…

Dima a scos pistolul si l-a indreptat spre Xavier.

Eu:Hai ca ma faci sa rad. Crezi ca ai putea sa scapi daca faci asta?

Tot clubul si-a indreptat privirea spre scena de la bar si mai toti au recunoscut-o pe An. Ryan s-a ingrijorat pentru ce va urma. Ginger era calma o cunoaste prea bine pe An si ii stie influenta. Stella s-a sperita si l-a luat pe Josh in brate. Josh era socat, dar nu arata acest  lucru. Xavier se temea ca An sa nu pateasca ceva. Dima nu era constient ca An are inca multa influenta. Chris si John s-au indreptata spre bar.

D:Ce crezi ca pot sa patesc?

Eu:In primul rand te voi chinui pana mi se face mila si apoi te voi omora lent, in al doilea rand vei pierde influenta pe care crezi ca o deti si in ultimul rand vei vedea ca iti fac si tie si familiei tale viata un iad.

D:Lucrurile s-au schimbat.

Chris:Dima termina.

D:Nici gand.

C:Dima, termina!

D:Nu vreau.

C:Termina!

John:Sa nu ma calci pe coada. Tu nu erai pe cand An facea legea aici. Alex nu mai e, iar asta inseamna ca nu are cine sa o mai opreasca sa distruga tot. Nu Alex o apara, el o calma. Asa ca ai grija.

D:Mie nu-mi e frica de nimeni.

Eu:Dima tu esti cel care l-a impuscat pe Andy, tovarasul meu. Tu esti cel care i-a facut viata grea lui Ginger, tovarasa mea. Tu esti cel care mi-a injurat fratele, care acum e mort. Crezi ca daca imi impusti iubitul mai poti trai? Te inseli. M-am intors si raman in Londra, sper ca intelegi ce inseamna asta.

L-am luat de mana pe Xavier si ne-am indreptat prin multime la masa unde erau Ginger si Ryan. Josh si Stella ne-au urmat. Dima a ramas mut. John l-a luat cu el undeva in  spate. Chris a venit la noi la masa.

C:An vreau sa-mi cer iertare.

Eu:Iertare pentru ce?

C:Pentru tot.

Eu:Crezi ca daca tu iti ceri iertare Andy va reinvia?

C:An asculta-ma macar.

Eu:Ce sa mai ascult?

J:Pleaca de la masa noastra imi provoci greata.

C:Te fac…

Eu:Fa-l pe altu’. Hai sa-ti explic. Lucrurile s-au schimbat Christian. Cand te-ai dat de partea lui Dima si l-ai lasat pe Andy sa moara, atunci ai taiat firul oricarei tovarasi pe care am avut-o si o mai puteam avea. Nu te recunosc.

G:An nu fi asa.

C:An nu m-am …

Eu:Pentru tine nu mai sunt An. Sunt Ana cel mult.

C:Dar…

Eu:Nici un dar. Acum pleaca.

Chris a plecat.

G:An, Chris si-a facut cele mai multe griji pentru tine cand ai disparut.

R:Mai stam?

S:Eu vreau sa plecam.

J:Cum vreti.

X:Mergem sa ne odihnim.

R:Veniti la mine. In noaptea asta dormiti la mine dupa mai vedem cum facem.

Eu:Merci!

G:Vin si eu.

Eu:Nici nu se punea problema.

S:Deci?

J:Hai!

X:Platesc eu.

R:Impartim nota.

Eu:La trei.

RoscataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum