Nu se stia ca m-am intors. Am stat si am discutat toti. Din senin au venit nista baieti si s-au luat de Ginger.
X2:Ti-ai gast noi prieteni?
G:Lasa-ma!
X2:Nu vrem papusa.
X1:Chiar asa nu vrem.
X3:Ce o sa faci ii pui pe astia se ne bata?
X2:Sau il chemi pe bogatas?
X1:Vrei sa aiba soarta lui Andy ala al tau?
Ginger se abtinea sa nu planga. Se pare ca baietii nu m-au recunoscut.
X:Da voi nu va credeti cam smecheri?
J:Eu va vad asa cam prosti.
X3:Ce ai zis?
Eu:Vad ca trebuie sa scot iar pistoalele ca sa va amintiti de mine.
X1:An?
M-am intors spre ei.
Eu:Eu inteleg ca Alex nu mai e, dar am crezut ca v-am aratat ca-mi port si singura de grija sau nu?
X2:Tu esti!
X3:Te-ai intors?
Eu:Deci cum ramane?
X3:…
X2:…
X1:…
Eu:Dispareti de aici!
Baietii au plecat.
J:Se pare ca asa ai fost tu mereu.
G:Acum au sa-l anunte pe Dima ca te-ai intors.
Eu:Si ce o sa faca?
G:Nu se stie.
Eu:Suna-l pe Ryan sa vina si el.
A venit si Ryan. Stella statea si vorbea cu Ryan si Ginger iar eu ma uitat la acel luminis. Imi amintea mult de tot de Alex. Am mers toti in club. Acolo ne-am intalnit cu Chris. De fapt Chris era cu John, iar Josh s-a lovit de Chris. Ei nu ma vazusera.
C:Pustiule vezi ca te fac una cu pamantul.
J:Da sa te vad!
C:Ce zici John?
John:Zic ca mie dor sa snopesc personal pe unu.
Eu m-am dus la Josh si l-am pupat pe obraz.
Eu:John hai loveste. Dar daca vreti sa loviti in el dati mai intai in mine.
C:An?
John:E prieten de-al tau?
Eu:Da. Stiu ca lucrurile se schimba. Hai loveste-ma! Vad ca prietenii se tradeaza, dar eu tot eu am ramas. Schimbati-va voi faceti ce vreti, dar eu nu m-am schimbat si nu o voi face.
John:Cum sa dau in tine? Esti sora celui care imi era ca un frate. Esti fata care a ingrozit de una singura tot orasul.
Eu:Sa mergem Josh.
C:An stai putin!
M-am dus la masa noastra. Chris a vazut-o pe Ginger apoi l-a vazut si pe Ryan.
C:De ce nu mi-ai spus?
Eu:Ti-am spus eu ca oamenii se schimba,dar eu nu. Tu te-ai dat cu cel care candva mi-a injurat fratele si i-ai lasat pe cei care ne erau tovarasi chiar sa moara.
C:Crezi ca eu am fost fericit cand am auzit ca Andy a murit?
Eu:Dar ai ramas cu Dima.
Chris a plecat capul si a plecat.
X:Iubit-o cine e Dima asta?
G:Baiatul ala blond de la bar.
S:Dar ala e frumos.
X:Ma duc sa-mi iau ceva de baut.
CITEȘTI
Roscata
AdventureVreau să vă mulțumesc pentru că mi-ați citit și îmi citiți cartea. Am fost uimită să constat că vă place cartea mea. Cand reusim sa devenim celebri si atingem un nivel social tindem sa uitam ce am fost, dar oare cei care pierd tot, familie, faima, s...