Capitolul 24

333 19 0
                                    

Imi era dor de strazile si de cartierele din Londra. Nu vedeam schimbari mari. Din club am plecat toti la vila unde locuia Ryan, unde menajera ne-am primit cu bratele deschise. Dupa cum ma asteptam tatal lui era plecat intr-o calatorie de afaceri. Era ora 3 dimineata asa ca am  hotarat sa ne punem la somn. Am dormit trei ore, apoi oricat am mai incercat nu am reusit sa mai adorm.

X:Iubito esti bine?

Eu:Da.

X:Ce ai patit?

Eu:Nu am nimic.

X:La ora sase jumate nu dormi. Ce e?

Eu:Am un sentiment ciudat.

X:Hai sa mergem la o cafea.

Eu:La ora asta?

X:Macar ne plimbam.

Eu:Ai dreptate.

X:Plus ca mai cunosc si eu orasul tau.

Am inceput sa rad. Am lasa un bilet “suntem prin oras ne intoarcem noi An&X” si am plecat. Era destrul de frig si cetos, dar asta nu ne-a oprit. Mergeam printre stradute. Asa am ajuns la o cafenea. Se facuse sapte si zece si spre uimirea noastra cafeneaua era deschisa. Am intrat.

Chelnerul:Cu ce sa va servesc?

Eu:Un cappuccino vienez.

X:O cafea cu lapte.

Chelnerul:Cu sau fara frisca?

X:Cu frisca.

Chelnerul:Imediat!

Eu:Multumim!

X:Imi place locul asta.

Eu:Da e o cafenea draguta.

Eram singuri client.

X:Imi explicit si mie ce e cu Dima?

Eu:A fost candva dealerul nostru.

X:Pai cum a ajuns asa?

Eu:Banii.

X:Si Andy?

Eu:Un tovaras ca Ginger.

X:Ryan?

Eu:Cand am plecat eu era un simplu pusti care ma lega de trecut.

X:Iubito, John asta cine e?

Eu:Cel mai mare mafiot din Anglia. De ce?

Xavier statea pe ganduri, asta ma ingrijora.

X:Cred ca l-am vazut odata cu Zen.

Eu:Nu cred.

X:Ba da. Zen era cautat de politie si era ceva serios. Atunci mi-a spus ca respectivul contra sumei potrivite poate intoarce lumea cu susul in jos.

Eu:Zen a avut problem asa mari incat sa apeleze la cineva ca John?

X:Da. Atunci am pastrat distant fata de el pentru un timp. Sunt sigur ca acest John era cel care l-a ajutat.

Eu:Nu cred.

Chelnerul:Ma scuzati!

Ne-a asezat comanda pe masa si a plecat.

Am inceput amandoi sa bem si abea atunci ne-am dat seama ca cineva canta la pian. Era cu spatele spre noi. Fuma in timp ce canta si spre mirarea mea era imbracat intr-un maieu alb, esarfa verde si pantaloni de stofa negri.

RoscataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum