Capitolul 26

327 18 0
                                    

Dupa voce era ceva clar urgent.

X:Iubito unde mergi?

Eu:Ma intorc repede.

L-am sarutat si am iesit din casa. Am fugit pana la blocul de unde stiam ca isi lua Ginger drogurile. Cand am ajuns acolo Ginger era pe jos. Doi dobitoci incercat sa o violeze. Nu m-am mai uitat dupa Ryan. Am scos pistolul si l-am impuscat pe unul din ei in cap. Celalalt s-a speriat si s-a ridicat de pe ea. Aveam ochelari de soare la ochi asa ca le era mai greu sa ma recunoasca.

X1:Cine esti?

Eu:Cosmarul tau.

M-am uitat spre cel care mi s-a adresat. Era un baiat blondut. Atunci l-am vazut si pe Ryan. Era legat alaturi de cel care trebuia sa le vanda drogurile. Parea inconstient.

X1:Si cosmarul asta al meu nu are nume?

Nu-l stiam pe acest baiat blondut. Nu cred ca avea douazeci de ani. Cei care il insoteau erau baietii lui John. Asta mi-a pus capac. M-am dus la Ginger si am ajutat-o sa se ridice.

X1:Nu stii sa vorbesti? Lasa ca te invat eu.

L-am impuscat si pe cel care vroia sa se apropie de mine.

Eu:Esti bine?

G:Putin sifonata.

Mi-am indreptat privirea spre Ryan. Atunci l-am observant pe Chris coborand din bloc. Nu s-a uitat la noi s-a dus direc la cel care mi se adresase si i-a soptit ceva. Baiatul parea nervos.

X1:Sunt major pot face ce vreau.

Am zambit batjocoritor.

X1:Cine ti-a permis sa razi?

Eu:Ti-am spus ca lucrurile se schimba. Da esti major poti face ce vrei, dar nu in orasul meu.

Chris m-a privit uimit. Mi-am dat jos ochelarii si m-am dus la Ryan. L-am deslegat si am incercat sa-l aduc in simtiri. N-am reusit. Cei care il insoteau pe blondut m-au recunoscut si au intrat in bloc calmi. Baiatul tipa intr-una. Chris se simtea vinovat asa ca a venit sa ma ajute sa-l ridic pe Ryan.

Eu:Nu am nevoie de ajutorul tau. Incepi sa ma dezgusti.

X1:Chris cine e asta?!?!?!

Chris nu a renuntat. L-a ridicat pe Ryan si a intrat in bloc.

Eu:Eu nu intru acolo.

X1:Chris ce faci?

C:Daca afla frate-tu ce ai facut aici te omoara.

Baiatul s-a calmat. Am intrat pana la urma cu Ginger. Aveau si ea si Ryan nevoie de ajutor medical urgent chiar. Tovarasii mei stateau sub atentia unui doctor si a mai multor asistente, iar eu eram in alta camera cu Chris si blondutu’.

X1:Nu mai inteleg nimic.

C:An el e fratele mai mic al lui John, Kevin.

Eu:Asa si?

C:Te rog trece cu vederea aceasta intamplare.

K:De ce? Cine e ea ca eu sa ma tem de o fata? De o tarfa!

M-am ridicat si i-am dat un pumn. Kevin asta era cam firav. A cazut jos instantaneu.

C:An macar…

Eu:Ti-am spus ca pentru tine nu mai sunt An.

Kevin s-a ridicat de jos si s-a asezat pe un scaun.

K:Stati putin ea e acea An din cauza careia John nu-l mai protejeaza pe Dima?

Nu intelegeam.

C:Da.

Eu:Adica?

C:John l-a lasat pe Dima de capul lui. Dima nu mai are influenta fara John si asta il enerveaza la culme, asa ca a apelat la mine. Eu l-am trimis mai departe si a ajuns la Kevin. El nu stie cum merge treaba asa ca a cazut in capcana. Cand am aflat m-am dus sa-l opresc.

Eu:Chris tu esti constient ca ii dadeam foc si lui si lui Dima si lui John.

RoscataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum