Capitolul 10

391 23 0
                                    

Ginger si Andy au urcat dupa mine speriati. Credeau ca ma voi arunca. Chris a plecat la bar.

G:An!

Eu:Calma nu sar.

A:Esti bine?

Eu:Cum sa fiu bine?

G:Vrei sa sunam pe cineva?

Eu:Nu am pe cine.

Mi-a sunat telefonul. Nu cunosteam namarul. Am respins apelul. Mi-a trimis sms.

“Anastasia, iarta-ma! E doar vina mea. Nu trebuia sa spun ceea ce am spus. Cu drag Julia”

Am fumat o tigara apoi am coborat. Toata noaptea am stat langa Alex, iar Ginger si Andy au stat cu mine.

Dr:Domnisoara Romanov putem discuta ceva?

Eu:….

Dr:Starea fratelui dumneavoastra se agraveaza.

M-am uitat la doctor cu ura, apoi m-am uitat la Alex.

Eu:Man deschide ochii si sa plecam. Nu ai dreptul sa ma lasi singura.

Dr:Domnisoara…

Am iesit din salon afara. Era miezul noptii. Dima statea pe o banca. Era plin de bandaje.

D:An?

Plangeam. Nimeni nu ma vazuse plangand sau nu auzise sa fi plans. Mi-a facut semn sa ma asez pe banca. M-am asezat si mi-am aprins o tigara.

D:Saracii tai plamani.

Eu:Ei sunt cei mai sanatosi.

D:Ce e cu tine? Nu cred ca marea si temuta An plange din nimic.

Eu:Nu e treaba ta.

D:Si daca vreau sa devina?

Eu:E bine sa vrei.

Lui Dima i-a sunat telefonul.

D:Da! Sunt in parcul din fata spitalului. Pe banca. Bine.

Dupa cateva minute o vad pe matusa Maria. Aceasta matusa e o verisoara a tatalui meu. Nu m-a recunoscut.

M:E racoare.

D:Mama ea e o prietena, Ana. Ana ea e mama mea.

M-am uitat in ochii ei albastrii, ochii romanovilor.

Eu:Ma bucur sa o cunosc pe Ducesa Maria.

Dima si mama lui s-au uitat ciudat la mine. Ginger a venit spre noi insotita de doctor. Avea lacrimi in ochii.

Eu:Nu vreau sa aud.

M-am ridicat si am plecat.

Dr:Ma scuzati de intrerupere. Doamna Romanov va rog sa o faceti pe domnisoara sa inteleaga ca facem tot ce putem.

M:De ce eu?

Dr:Nu sunteti rude?

M:Cred ca va inselati.

Ginger a venit la mine.

G:An hai acasa.

Eu:Nu.

G:Hai te shimbi si ne intoacem.

Am mers. Am facut un dus, iar Ginger a facut ciocolata calda. Tot ea l-a sunat pe Andy si i-a spus ca suntem acasa dar ne intoarcem si daca Alex se tezeste sau ceva sa ne sune.

RoscataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum