Am hotarat ca e mai bine sa plec. Am vorbit cu Stella si Ginger si au spus ca ma vor urma. Era sambata. Am luat trei bilete la un avion spre Moscova. Nu stiam daca bunicul ma va recunoaste. Stella nu intelegea de ce Moscova. Ei aflasera defapt doar ca provin dintr-o familie bogata de origine rusa, nu ca sunt nepoata tarului. Odata ajunsa la Moscova ne-am dus la palat. Le-am pus ca trebuie sa vorbesc cu tarul.
Secretarul:Ce vrei sa-i transmit Luminatiei sale?
Eu:Nepoata lui e aici.
Secretarul:Unde?
Eu:Eu sunt!
Secretarul:Vei fi pedepsita. Tu si prietenele tale.
S:An!
Eu:Cheama-l pe Tar!
Auzind galagie Tarul a intrat in camera. S-a apropiat spre mine si mi-a vorbit in rusa, pana atunci vorbisem cu secretarul in engleza.
Tarul:Anastasia te-ai intors!
Eu tot in rusa:
Eu:Daca Alexander a venit l-am insotit.
Bunicul a zambit. Stella invatase la scoala in generala rusa, iar Ginger de cand aflase ca sunt nepoata tarului, asa ca au inteles.
Eu:Bunicule ele sunt prietenele mele. Ginger si Stella.
Tarul:Sunt bine venite.
S:Sper ca nu deranjam.
Tarul:Nu e nici un deranj. Anastasia ma bucur ca te-ai intors.
Secretarul:De unde stiti ca ea e Ducesa Anastasia?
Tarul:Are ochii romanovilor.
Eram fericita. Din nou acasa. Fetele s-au invatat in Moscova. Dupa inmormantarea lui Alex am stat inchisa in palat pentru cateva zile, dar Ginger si Stella m-au convins sa ies. Bunicul a hotarat ca eu voi fi mostenitoarea tronului, iar eu i-am spus ca vreau ca restul familiei sa nu mai beneficeze de viitori mei bani. Am pastrat legatura cu familia Genovese. Dupa o luna de cand locuiesc in Moscova ziarele au inceput sa scrie despre reintoarcerea printesei ratacite, dar se credea ca e doar un zvon. Deci viata mea era din nou ok. Am renuntat la droguri si doar mai fumez. Eu si fetele am inceput sa fim ca surorile. Bunicul are grija sa ni se satisfaca orice dorinta. Am uitat de toate. De gasti, de droguri, de Londra, de Xavier, de toti. John mi-a spus ca Chris a intrat in puscarie. Trebuie sa faca 25 de ani. Doar cu Ian si John am mai tinut legatura, iar Stella a tinut legatura cu Kev. E ceva intre ei cred. Stella s-a schimbat, a devenit una de-a noastra. Ryan ne mai viziteaza. O data la doua trei luni. Uneori imi este dor de Alex, dar asta e. A trecut un an de la moartea lui. Am implinit 20 de ani si sunt fericita. Nu am iubit si nimeni nu-mi trezeste interesul.
CITEȘTI
Roscata
AdventureVreau să vă mulțumesc pentru că mi-ați citit și îmi citiți cartea. Am fost uimită să constat că vă place cartea mea. Cand reusim sa devenim celebri si atingem un nivel social tindem sa uitam ce am fost, dar oare cei care pierd tot, familie, faima, s...