Capitolul 34

307 15 0
                                    

Ne-am intors acasa. Stella era suparata si stinghera. Ginger a fost prea dura cu ea, dar e spre binele ei. Ne-am asezat toti in living sa ne uitam la un film.

Z:An pot sa te rapesc putin?

Eu:Nu ma deranjeaza.

Ne-am dus amandoi in bucatarie.

Eu:S-a intamplat ceva?

Z:Cam da.

Eu:Zen ce e?

Z:Stii ca ati fost plecati doua zile.

Eu:Da stiu.

Z:Cand ei s-au intors in oras se facea remarcat un baietas.

Eu:Asa si?

Z:Xavier si respectivul sunt la cutite pot spune. Intelegi ce vreau sa zic, nu?

Eu:Inteleg. Dar ce pot face eu?

Z:Cand Xavier s-a intors m-a intrebat de cei din clanul Genovese.

Chiar eram uimita. Genovese era numele de familie a lui John. Xavier nu stia asta si nu avea de unde stii. In Londra e cunoscut simplu drept John G, putini stiiand numele lui de familie. Am auzit soneria de la usa. Erau Randy si alti prieteni de-ai lui Xavier.

Eu:Intrati!

Randy:Oooo te-ai intors.

Eu:Da ce credeati ca scapati de mine?

Cand am ajuns in living fata lui Xavier m-a facut sa inteleg ca ceva nu e bine. Am hotarat ca e mai bine sa nu stric seara asta, mai ales cu Alex aici. L-am prezentat drept fratele meu. Unul din baieti a inceput sa se dea la Ginger.

Eu:Eu si Ginger mergem sa mai aducem floricele, alune.

A:Duceti-va!

Nici nu am intrat in bucatarie bine ca Ginger incepe:

G:An care e faza?

Eu:Nici eu nu stiu.

G:Sa inteleg ca vrei sa incalc regulile noastre pentru prieteni?

Eu:Consideral cel mult un tovaras.

Am ras amandoua.

G:Nimeni nu ne face pe noi.

Eu:Se poate.

Ne-am intors si am prins din zbor o fraza. Cred ca unul din cei noi vorbise.

1:X trebuie sa ne gandim bine.

X:Iubit-o!

M-a strans foarte tare in brate si m-a sarutat.

A:Baieti aveti problem?

J:Suntem baieti rai, dar avem grija.

Seara a fost superba. La ora trei ne-am dus toti in camera. Baietii au iesit pe terasa, mai putin Darius. Cel care se dadea la Ginger. Pe el l-a oprit Ginger in camera mea. Baietul luat frumos cu binisorul si cu promisiuni dulci a cedat imediat. Ginger l-a legat bine de pat. Atunci am intrat si eu in camera. Stella statea cu Alex. L-am rugat sa aibe grija sa nu afle ceva ce o va speria.

G:Acum scumpule, care sunt noutatile?

D:Nu stiu despre ce vorbesti. Ce e cu voi?

Eu:Care e povestea cu noul venit din oras.

D:De unde…

G:De unde stim e treaba noastra.

D:Nu inteleg.

Eu:Darius tu ai auzit de mine, nu?

D:Oarecum.

Eu am zambit si am scos un pistol.

Eu:Nu stiu ce ai auzit, dar am scos pistolul si la Xavier si l-am lovit pe Josh, iar Ginger aici prezenta imi e ca o sora.

G:De mine nu aveai cum sa auzi, dar vei auzi.

Darius tremura si transpire.

Eu:L-ai vazut pe fratele meu.

G:Nu vrei sa vezi ce poate face.

D:Va raspund la intrebari, dar atat.

Eu:Nici nu ceream mai mult.

G:E alegerea cea buna, scumpule.

Eu:Povesteste-ne despre noul venit.

D:Ei bine in ziua in care ati plecat la Londra a aparut Leon. Era insotit de foarte multi oameni. A facut prapad pe strazi. Zenon nici acum nu si-a reluat afacerea cu droguri. Cand s-a intors Xavier nu i-a convenit si iti imaginezi, doar il cunosti.

G:Leon? Atat stii despre el?

D:Da.

Eu:Leon asta e singur?

D:Conduce singur, dar nu stim sigur.

G:An iti vine sa crezi? Cum sa stii asa putine despre dusmanul tau.

Eu:Ce legatura are clanul Genovese?

Atunci au intrat in camera baietii. Dupa fetele lor auzisera intrebarea mea. Am luat-o pe Ginger de incheietura si ne-am dus in camera la Alex.

Eu:Alex plecam!

A:Bine!

S:Ce? De ce?

X:Unde pleci?

Z:An!

J:Ce e cu voi?

Au strigat si au pus intrebari degeaba. Ginger a sunat la taxiuri si am plecat. Ne-am cazat la un motel. Dimineata a venit repede, poate prea repede. 

RoscataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum