Bineinteles ca si-au revenit. Chiar in ziua aceea. Cum si-au revenit am plecat acasa. Ginger s-a mutat in apartamentul unde stateam candva eu cu Alex. Il cumparase intre timp John pentru as aminti de fratele meu. Au trecut aproape trei zile de cand Xavier a plecat la New York si imi e foarte dor de el.
Intr-o dimineata a sunat cineva la usa.
G:Deschid eu!
Eu:Bine!
Ginger a deschis.
G:Cine esti si pe cine cauti?
X1:O caut pe An.
G:An e pentru tine!
Eu:Adu-l in bucatarie.
G:Bine! Dar baietii astia raman afara.
X1:Ati auzit. Asteptati aici.
B1:Dar sefu’…
X1:Nu ma faceti sa repet.
Ginger a intrat in bucatarie insotita de un barbat brunet cu ochelari de soare. Nu-mi parea cunoscut.
Eu:Ne stim?
Ginger s-a asezat langa mine si si-a aprins si ea o tigara.
X1:Da.
Eu:Eu nu te stiu. Ginger?
G:Nici atat.
X1:Eu sunt Ianis.
Ginger a scapat tigara din mana iar eu m-am inecat cu fumul pe care abea il trasesem. Ianis a ras si si-a dat jos ochelarii.
G:Tu esti fratele mai mare a lui John?
I:Da.
Eu:Pai si ce vrei de la noi?
I:Am vrut sa te cunosc.
Eu:Mai cunoscut si?
G:De ce?
Intrebarea lui Ginger era perfecta. Scotea la iveala mai multe decat oricare alta intrebare.
I:De ce? Hmmm… Stii ca Alex mi-a fost si mie un prieten bun nu?
Eu:Da stiu.
I:I-am promis ca eu si John vom avea grija de voi, in special de tine.
Eu:Imi port si singura de grija.
I:Tocmai de asta. Fratele tau vroia ca tu sa nu faci lucruri pe care sa le regret sau necugetate.
G:Asta spune mostenitorul celui mai mare clan mafiot.
I:Baietii inca sunt la usa.
Eu:Hei! Ai fost bine primit in casa mea, da?
I:Daca stai sa te gandesti e mai mult a mea.
M-am enervata si m-am dus in dormitor sa-mi caut ceva sa ma imbrac.
G:De fapt ce vrei?
I:John mi-a spus ca e posibil ca Alex sa traiasca.
G:Eu vreau mai mult ca oricine ca Alex sa traiasca…am vazut…am vazut tot… L-am cautat dar nu e nicaieri.
Eu m-am imbracat si am fugit afara. In fuga mi-am luat o geaca din cuier si am plecat hai hui prin oras. Ginger a ramas in bucatarie cu Ianis.
CITEȘTI
Roscata
AdventureVreau să vă mulțumesc pentru că mi-ați citit și îmi citiți cartea. Am fost uimită să constat că vă place cartea mea. Cand reusim sa devenim celebri si atingem un nivel social tindem sa uitam ce am fost, dar oare cei care pierd tot, familie, faima, s...