Capitolul 37

256 13 0
                                    

Zilele trec... saptamanile trec… si se implineste o luna de cand nu am vazut-o pe An. Imi era din ce in ce mai dor de ea. Oamenii lui Leon ma ocolesc. Nu stiu cum sa o gasesc.

J:X esti bine?

Eu:Frate ai vazut-o zilele astea pe Stella?

J:Da. De ce?

Eu:Afla daca nu stie unde e An.

 J:Bine.

Z:Stai calm ca e bine.

J:Uitate la el.

Z:An e prea dura si puternica. Nu stiu daca Xavier va rezista langa ea.

J:Dar fara ea se ofileste.

I-am lasat in casa si am iesit pe strazi. Mergand m-am intalnic cu Darius.

D:Hei X ce mai faci?

Eu:Ai vazut-o pe An?

D:Sa o ia naiba!

Nu am stat sa ma gandesc ca imi e prieten. L-am batut si dupa ce zacea jos intr-o balta de sange. Josh m-a gasit langa el cu mainile pline de sange.

J:Esti nebun?

Eu:Da sunt!

Josh i-a pus pe baieti sa-l duca la spital si m-a insotit pana acasa. Dupa maxim o ora politia m-a ridicat. Josh m-a insotit la sectie.

P1:Recunosti ca l-ai batut pe Darius Smith?

Ma uitam pe geam absent. Nu stiam daca sa recunosc sau nu. Josh sustinea ca el l-a batut.

P1:Recunosti?

J:Nu auziti?  Eu l-am batut!

P1:Baiete vrei sa intri la inchisoare pentru un prieten?

Politistul ma tot intreba daca recunosc, iar Josh sustinea sus si tare ca el a fost. Eu priveam pe geam. Asteptam parca sa vad pe cineva anumea. Din senin il vad pe Zen intrand in biroul unde eram eu si Josh.

Z:Buna ziua domnule politist!

P1:Buna ziua! Cu ce te pot ajuta?

Z:Sunt aici sa va ajut eu pe dumneavoastra.

P1:Poftim?!?

Uitandu-ma pe geam o vad pe Stella.

RoscataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum