Capitolul 17

342 17 0
                                    

Xavier spre uimirea mea a sarit imediat sa ma ajute. Incep sa cred ca asta chiar tine la mine. Mi-a bandajat mana, ne-am asezat pe pat si ne-am uitat la film. Ma facea sa rad.

X:Deci de ce te droghezi? Esti asa frumoasa de ce te distrugi?

Eu:Asa imi alin durerea.

X:Nu pari o persoana trista, pari dura.

Eu:Viata mea nu a fost si nu este roz.

M-am dus sa fac un ceai pentru amandoi. Xavier s-a uitat prin camera. S-a aropiat de birou si se uita pe acolo.

X:Cine e asta?

M-am dus sa vad ce poza arata. Era Alex. In coltul ochiilor mi-au aparut lacrimi.

Eu:Alex…

Am spus eu usor si m-am intors sa fac ceaiul. Imi curgeau lacrimile de pe obraji in ceai. Xavier se uita la pozele cu mine si tovarasii mei.

X:Zen zicea ca nu ai prieteni.

Eu:Aia sunt tovarasii mei.

X:Si ei unde sunt acum?

Eu:Acasa.

X:Pai tu de ce ai plecat?

Eu:Asa!

Era o poza in care il pupam pe Alex pe obraz. El cantand la pian. Se vedea ca ne iubim. Xavier a adus poza la mine.

X:Asta e iubitul tau?

Nu m-am mai putut abtine si am inceput sa plang.

X:Se vede a inca il iubesti de ce l-ai parasit? Sau te-a parasit el?

Am inceput sa plang in hohote. Am scos alte droguri si am inceput sa trag in mine. Ma calmau. Am tras asa cam trei plicuri unul dupa altul, apoi am scos tigarile. Xavier se uita la mine uimit. In mod normal daca nu ai antrenament te dadeau gata, dar pentru mine erau o portie abea.

X:Esti bine?

Eu:Da sunt bine.

In dimineata aceea m-am dus la gara.

RoscataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum