Capitolul 16

363 22 0
                                    

M-am indragostit bine de tot. Orice fata semana cu ea. Peste tot o vedeam pe ea, o  auzeam. Parca ma bantuia. M-am dus la Zen.

Eu:Frate sun-o te rog.

Z:Tu rogi pe cineva sa faca ceva?

Eu:Da. Sun-o!

Zen a sunat-o dar nu a raspuns. M-am dus sa ma intalnesc cu un amic. La el la liceu. Il cheama Josh. Speram sa uit daca tot nu o gasesc.

Eu:Frate ce faci?

J:Ma gandesc.

Eu:La ce?

J:Lasa nu conteaza. Tu cum o mai duci?

Eu:Bine…

Nu am mai apucat sa spun ceva pentru ca am vazut-o. Era chiar An. De data asta nu-mi imaginam, chiar era ea.

J:Frate! Frate! Hei!

Eu:Da.

J:Ma esti bine?

Eu:Da stai calm.

J:Ia uite-o!

Eu:Pe cine?

J:O vezi pe roscata?

Eu:Da.

J:E noua pe aici. Fata asta stie cum sa-si faca simtita prezenta. A bagat frica in multi de pe aici. In prima ei zi de aici a dat peste mine si baieti. Rony a luat-o cum ii e obiceiul cu bitch ea a scos rozeta si l-a batut zdravan.

Eu:Si voi v-ati uitat?

J:Au sarit astia, dar tipa se vedea ca nu e incepatoare. A mai trecut prin din astea.

Eu:Cum o cheama?

J:De unde sa stiu? Nu vorbeste cu nimeni. Iese afara fumeaza si intra inapoi in clasa. Nu se ia de nimeni daca este lasata in pace.

Acum aveam un plan.

Eu:Bine frate ne mai vedem.

J:Bine.

Am plecat. Cand stiam ca trebuie sa termine orele am urmarit-o. Se pare ca sta la un motel. Am batut la ea la usa.

~din perspective Anei~

Totul e monoton pe aici, iar eu fara droguri incep sa nu mai rezist. Cine naiba bate la usa mea? Am deschis. Era Xavier.

X:Buna!

Eu:Ce vrei?

X:Ti-am adus ceva. Vreau sa vorbim.

Eu:E bine sa vrei.

X:Droguri.

Eu:Bine intra.

Ne-am asezat pe pat. La televizor era un film cu un puscarias.

X:Imi place filmul asta.

Eu:Drogurile.

X:Ia!

M-am servit. Xavier se uita la mine cu mila.

Eu:Ce e?

X:De ce te droghezi?

Eu:Nu conteaza!

X:Hai zi!

Eu:Nu conteaza.

 Am dat cu pumnul in masa, dar era un pahar de sticla pe masa si m-am taiat.

RoscataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum