John:E ok sau vrei alta?
Eu:E masina deci imi ajunge.
John a zambit si m-a invitat in masina. Am urcat si l-am observant pe Kevin spionand. Baiatul asta era usor de manipulate si asta mi-a displacut mereu la un baiat. Am ajuns foarte repede la vila lui Ryan. I-am trimis lui Xavier sms:
“am ajuns! Iesiti, dar adu-mi si telefonul”
Cei trei au iesit. Eu am dat jos geamul fumuriu.
Eu:Hai sus!
Stellei ii sclipeau ochii cand a vazut masina, iar cand l-a vazut pe John care era imbracat intr-un maieu alb si i se vedeau muschi i-a stat inima in loc. Eu stateam in fata langa John.
X:Deci ce s-a intamplat?
Am incercat sa schimb subiectul si sa nu le spun de intamplarea cu Ginger si Ryan.
Eu:Hai sa mergem sa bem ceva ca sa le explic.
John:Cum vrei.
Din senin ii suna lui John telefonul. Era in mainile mele.
John:Raspunde tu.
Eu:Ok!
Am raspuns, cu toate ca Xavier imi parea gelos.
Eu:John are putina treaba.
El:Cine esti?
Eu:Asta nu conteaza.
El:Eu sunt fratele lui John.
Stiam ca John are trei frati. Doi mai mici si unu mai mare. Pe cel mai mare il chema Ianis, apoi Kevin si cel mai mic Leonard avand 17 ani.
Eu:Cum te cheama?
El:Ian.
Eu:Eu sunt sora lui Alexander.
I:Ai o voce frumoasa. Cum de ai raspuns tu?
Eu:John mi-a permis.
I:Bine. Transmitei ca vin in Londra.
Eu:La ce ora?
I:Ajung in doua ore.
Eu:Bine. Pa!
I:La revedere si condoliante!
Am inchis si i-am dat telefonul.
John:La cat vine?
Eu:In doua ore.
Ne-a dus pana la urma la bloc. Stella era vrajita de John. Josh nu avea nici o problema, dar Xavier era nervos. Am urcat toti sus si i-am dus in camera unde erau ingrijiti cei doi. Pe Stella am lasat-o cu Chris.
Eu:De asta nu puteam veni.
Josh se uita uimit. Ryan era vanat in mare parte si inca se vedeau dungile de la franghie, iar Ginger tremura toata. Avea sange pe haine.
G:An!
Eu:Da.
G:Daca nu erai aici ne radeau.
Eu:Dar am fost.
J:Esti bine?
G:Putin sifonata, dar imi revin.
Eu:Vine Ian.
Ginger a facut ochii mari.
G:Fratele …
Eu:Da.
G:Asta e semn rau.
Eu:Dima a plecat.
Josh a ramas cu Ginger. Eu si Xavier ne-am retras.
Eu:Inteleg ca esti suparat si gelos, poate ca ai tot dreptul dar ce vroiai sa fac?
El m-a strans in brate si ma sarutat pe frunte.
X:Data viitoare vreau sa ma iei si pe mine. Iubito eu, Josh si Stella ne intoarcem azi la New York. Tu poti ramane. E nevoie de tine aici.
Eu:Xavier…
X:Am incredere in tine.
Ne-am sarutat si ne-am luat la revedere. Intr-o jumatate de ora aveau avionul. Mi se rupe inima, dar avea dreptate nu puteam pleca acum. Ginger avea nevoie de mine.
CITEȘTI
Roscata
AdventureVreau să vă mulțumesc pentru că mi-ați citit și îmi citiți cartea. Am fost uimită să constat că vă place cartea mea. Cand reusim sa devenim celebri si atingem un nivel social tindem sa uitam ce am fost, dar oare cei care pierd tot, familie, faima, s...